annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

update naar v6.6545 apps afsluiten KD-49XG8196

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

update naar v6.6545 apps afsluiten KD-49XG8196

ik heb een vraagje over de nieuwe update van sony, vroeger bij android 7 kon je via de home knop apps afsluiten maar met de nieuwe update moet dat weer kunnen alleen heb ik nog niet kunnen ondervinden hoe dat moet als ik home knop vast hou dan komt dat menu weer te voorschijn. heeft iemand dit al getest en zo ja kan iemand mij vertellen hoe https://www.sony.nl/electronics/support/downloads/00016450#about en dan onder 
Vorige voordelen en verbeteringen. daar kan je dat ergens onderaan lezen. dan staat dit er Task-switching (Schakelen tussen taken) (snel toegang tot recent gebruikte apps) volgens mij is dit ook voor apps af te sluiten.

 

alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Home" toets ingedrukt houden - App selecteren  - "Oke" toest ingedrukt houden - informatie selecteren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Home" toets ingedrukt houden - App selecteren  - "Oke" toest ingedrukt houden - informatie selecteren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia Home" toets ingedrukt houden - App selecteren  - "Oke" toest ingedrukt houden - informatie selecteren. moet ik dan de app gedwongen stoppen doen ?

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia is inmiddels gelukt bedankt. gelijk nog een andere vraag wat is clearaudio+ die optie zie ik staan onder geluid instellingen maar als ik aan of uit zet ik hoor geen verschil. is dit voor interne spiekers niet voor soundbar ? na je antwoordt kan het topic als opgelost gezet worden

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Clearaudio+ stemt elk moment nauwkeurig af 

ClearAudio+ van Sony is een pakket audiotechnologieën dat automatisch het tv-geluid regelt voor een meer levensechte en meeslepende ervaring, wat u ook kijkt.

Dit moet wel aanwezig zijn in het signaal, wat meestal niet het geval (nog) is.

 

Als het antwoord de oplossing is kan jij dit ook aangeven door op de knop "als oplossing accepteren".

Zo ook natuurlijk de "Kudo" knop als bedankje.

 

73's
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!