Deel jouw ervaring!
Ik heb nu tijd om mijn SONY TV te analyseren. Hij liep helaas vaak vast met Internet en TV-gebruik. Ik had een workaround gevonden door 'reset' via stroomvoorziening. Het hoort natuurlijk niet...
Alles nu met hulp van SONY helpdesk teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik maak gebruik van een CI+-module.
Netflix en Videoland werken (gelukkig) weer. Ook NPO Start app.
Voorheen keek ik 'uitzending gemist' terug met Ziggo Go, via Internet. Dit werkt helaas niet meer. Ook zie ik dat SONY deze app niet ondersteunt via Google Play Store.
Ik heb deze TV destijds gekocht om programma's terug te kunnen kijken op een later tijdstip; dat lijkt mij ook een 'normale gebruikerswens'.
Hoe lossen anderen dit op? 🤔
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sinds kort wordt de Android TV Ziggo GO door diverse gebruikt.
suc6 ermee,
73's
Sinds kort wordt de Android TV Ziggo GO door diverse gebruikt.
suc6 ermee,
73's