annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TV / Afstandsbediening Sony Bravia XH9096

OPGELOST
profile.country.NL.title
Mibo87
Ontdekker

TV / Afstandsbediening Sony Bravia XH9096

Hallo,

 

Sinds enkele dagen een Smart TV van Sony in bezit. Eerste dagen alles prima in orde en alles werkte naar wens.

Alleen sinds gisteren kan ik met mijn afstandsbediening enkele functies niet meer gebruiken zonder instellingen te hebben veranderd.

 

Via mijn Sony Bravia afstandsbediening kan ik opeens geen zender meer bedienen, niet via de op of neer toets, maar ook niet meer via de cijfercombinatie toetsen? Als ik de knoppen intoets brandt het lampje van de tv wel.

De volume knop +/- werkt wel.

Via mijn T-Mobile box kan ik met de T-Mobile afstandsbediening wel de zenders veranderen maar niet het geluid bedienen?

 

Heb het volgende al geprobeerd:

- de afstandsbediening al een reset gegeven / opnieuw ingelezen

- Tv en T-Mobile box al van het netstroom afgehaald

- Batterijen vervangen

- Instellingen nagelopen

- HDMI op een andere aansluiting aangesloten op de TV

 

Iemand een idee waar ik het probleem of de oplossing kan vinden?

 

alvast dank..

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op de ondersteunings pagina van de XH9096 is de "Helpgids" te vinden waar het volgende staat:

  1. Als u [BRAVIA Sync-beheer] wilt inschakelen, drukt u op de HOME-knop en selecteert u vervolgens [Instellingen] — [Tv kijken] — [Externe ingangen] — [BRAVIA Sync-instellingen] — [BRAVIA Sync-beheer].

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Mibo87

 

Via een setup-box kun je alleen de bediening via je TV AB regelen als HDMI control aan staat. Bij Sony heet dit Bravia sync. Dit stelt je in staat om apparaten die via de HDMI poorten zijn aangesloten, te bedienen met de Bravia AB. 

 

Controleer of deze instelling in je setup-box en TV goed staan. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Uw settopbox bedienen met uw Sony BRAVIA®-afstandsbediening 

 

Meer info: Tips & Veelgestelde vragen 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Mibo87
Ontdekker

Dank voor je bericht. Ik kan Bravia Sync nergens bij de instellingen vinden. Ik heb de box opnieuw ingelezen via 123 eerste configuratie. De afstandsbediening werkt weer naar behoren. Ik denk dat de tv op de achtergrond een update heeft gehad en dat de instellingen niet goed of onvolledig zijn overgekomen. Ik houd het in de gaten en hoop dat het eenmalig was.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op de ondersteunings pagina van de XH9096 is de "Helpgids" te vinden waar het volgende staat:

  1. Als u [BRAVIA Sync-beheer] wilt inschakelen, drukt u op de HOME-knop en selecteert u vervolgens [Instellingen] — [Tv kijken] — [Externe ingangen] — [BRAVIA Sync-instellingen] — [BRAVIA Sync-beheer].

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!