annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Traag opstarten Sony KD-43XF8505

profile.country.NL.title
mxstream1959
Ontdekker

Traag opstarten Sony KD-43XF8505

Hoi,

Sinds vandaag nieuw hier, maar mijn Sony TV heeft sinds de update naar android 8.0 dat als ik heb aanzet eerst telkens zijn android logo en dan de sony logo laat zien. Dus het aanzetten duurt soms wel een minuut. Ik heb hem ook naar fabrieksinstellingen teruggezet en opnieuw ingesteld maar het euvel blijft. Voorheen met android 7.0 had ik daar geen last van. Weet iemand een oplossing?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het niet andersom, eerst het Sony logo en daarna de Android gekleurde balletjes?

Zoja, dit heeft als oorzaak als de XF8505 geheel van spanning is geweest, het advies is om de 230V stekker niet te verwijderen. De XF8505 d.m.v. de groene knop op de afstandsbediening uit te schakelen, met de programmeerbare TV-toets de XF8505 in te schakelen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mxstream1959
Ontdekker

Dank je voor je snelle antwoord maar dat is het niet. Ik verwijder nooit mijn stekker van de TV, zet de TV altijd uit via de afstandsbediening. Ik krijg eerst de android bolletjes daarna pas het logo van Sony.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het bovenstaande de opstart volgorde is, is er blijkbaar een probleem met het OS zodat de XF8505 geheel opnieuw opstart. Verwijderd eens tijdelijk alle HDMI-verbindingen en ook de alle USB- verbindingen/apparaten, mogelijk start de XF8505 via de TV-toest dan wel direct op.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
mxstream1959
Ontdekker

Probleem gevonden nu de oplossing nog, alle hdmi kabels eruit gehaald en een voor een terug gezet. Nu blijkt mijn sonos beam voor die problemen te zorgen.

Moet ik nu bij Sony zijn of bij Sonos weet jij daar een antwoord op?

Bedankt alvast.

Gr Henk

PS: Je had gelijk ik krijg eerst de letters android, dan het logo van sony en dan pas die bolletjes.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sony en Sonos gaat al jaren niet lekker via de HDMI-verbinding. Al eens Bravia Sync uitgezet, of misschien is een HDMI-blokker wel de oplossing.

suc6 ermee,
73's