annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Timeshift niet geïmplementeerd in Android 7?

profile.country.NL.title
GuiltyNL
Lid

Timeshift niet geïmplementeerd in Android 7?

Ik heb een AF8 sinds vandaag en daar draait als het goed is Android 7 op. 

 

Volgens de documentatie van Android zou timeshifting inmiddels mogelijk moeten zijn:

 

https://developer.android.com/training/tv/tif/time-shifting

 

Maar dit lijkt niet geïmplementeerd te zijn in de AF8? Weet iemand of dat inderdaad zo is? Want ik kan op pauze drukken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Ook terugspoelen werkt niet.

 

Ik heb wel de workaround gelezen en dat die makkelijk genoeg zou zijn, maar ik kan me daar niet zo in vinden. Even snel pauzeren, of even terugspoelen is toch makkelijker dan het programma gaan opnemen. Want zelfs nadat je het programma hebt opgenomen, kun je niet pauzeren of terugspoelen. Je moet dan weer eerst naar de Title List gaan en daar je opname starten en dan kun je verder waar je gebleven was. En daarna moet je ook nog de opname verwijderen.

Natuurlijk, als workaround werkt het, maar dit is niet iets dat ik aan mijn vrouw ga verkopen. :slight_smile:

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is het verschil om het uit te leggen hoe dat Timeshift gebruikt kan worden of hoedat de Workaround gebruikt kan worden.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
GuiltyNL
Lid

Ik bedoel meer: ik weet dat die workaround er is, maar dat is niet echt een alternatief, vind ik. Het werkt nogal omslachtig.

 

Mijn primaire vraag is: Android 7 ondersteunt Timeshifting, maar waarom vind ik die ondersteuning niet terug in mijn KLD55-AF8 TV? Heeft Sony ervoor gekozen om die ondersteuning niet in te schakelen?