annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

teletekst werkt niet

OPGELOST
profile.country.NL.title
henkje
Ontdekker

teletekst werkt niet

recent nieuwe sony aangeschaft kd-65xg8599. teletekst werkt niet. gebruik geen box en smartcard is 1.3 interactief. iemand suggesties? 

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
mesusa62
Ontdekker

 
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@mesusa62 

 

Dat is mogelijk. Als het niet te veel gevraagd is, deel met ons het juiste type TV en in welke mode (DVB of HDMI) werkt teletekst nu niet?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
dg-rg2
Ontdekker

Helaas bij TV Sony Bravia XR50X94J ook hetzelfde issue: bij opstarten kort teletekst(NPO), totdat voor de 2e x on-demand in beeld komt. De settings die je noemt ook geprobeerd, settings gevonden en uitgezet, zag er hoopvol uit. Maar helaas hierna nog geen niet goed. Ook zonder CA+ module geen verbetering.

Andere instellingen in de TV kan ik niet vinden om dit (buiten de CA+ module om) uit te zetten.

Ik ben er helaas al dagen mee bezig en moet om te testen telkens naar mijn schoonouders.

Ze dachten doe maar een Sony die is altijd goed en dan dit. Ik zie ook dat deze problemen mn. bij Sony tv's al jaren spelen! Vreemd dat ze dan nog steeds geen definitieve oplossing hebben.

Zelf heb ik een Philips en die doet het prima(ook op het oude ziggo netwerk waar ook over gesproken wordt). 

Tags (1)
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@dg-rg2  schreef:

Andere instellingen in de TV kan ik niet vinden om dit (buiten de CA+ module om) uit te zetten.


In de X94j is de Interactieve toepassing uit te schakelen onder Zenders & Ingangen - Voorkeuren (kanalen), voortaan iets beter zoeken😋 .

Het ligt niet aan Sony maar aan de netwerk structuur van fZiggo dat Interactieve toepassing moet worden uitgeschakeld om teletekst te gebruiken, op het fUPC netwerk geen enkele last van.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
dg-rg2
Ontdekker

Dankje dit was idd de oplossing!

Wel jammer dat het instellingen menu niet goed terug te vinden is in de manual. Dan had ik het idd misschien zelf wel gevonden 😉