annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

subwoofer voor sony KD-55AG8

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jeedobbelyou
Ontdekker

subwoofer voor sony KD-55AG8

er is een mogelijkheid om met behoud van de clear audio functie een sufwoofer aan te sluiten op mijn tv.

wie kan mij adviseren welk type/merk hiervoor geschikt is.

met vriendelijke groet JW

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aha,

Clear audio is wel iets anders dan Acoustic Surfaces Audio, vandaar dat we soms langs elkaar heen praten.

 

Met de Clear Audio instelling wordt als het aanwezig is in het digitale audio signaal, de audio weergave naar de ideale instellingen omgezet.

 

Een externe Subwoofer is tegenwoordig een achterhaald iets en niet meer in produktie, misschien kan je wel een bedrade subwoofer vinden van een oude audio set in de kennissen kring.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

 Met zo'n mooie OLED TV zou ik eerder gaan voor minimaal een soundbar 2+1.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jeedobbelyou
Ontdekker

Is ook een overweging. Maar ik vind de clear audio klank heel prettig. Voor mij zou een bas aanvulling voldoende zijn. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een sub woofer is tegenwoordig een beetje achterhaalt, het is al enkele jaren geleden dat er een nieuwe op de markt is gekomen.

 

Hier al jaren na volle tevredenheid al diverse soundbars (2+1 en 5+1) ingebruik.

 

Clear audio staat op zowel de TV als op de soundbar aan, maar via DVBc funtioneerd dit niet.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jeedobbelyou
Ontdekker

Dank voor uw reactie.
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, welke soundbar gebruikt u?
De 2.1 zowel als de 5.1


Met vriendelijke groet,
Jan Willem 
-persoonlijke info verwijderd-

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Jeedobbelyou

 

Aanrader om een aantal sets te beluisteren. Een soundbar is een combinatie van talloze speakers en produceert heel ander geluid dan wat de TV zelf aanbiedt. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Alle soundbars zijn via de TV's (DVBc/CI+) verbonden met het Digitale TV Netwerk in HD van Ziggo.

Woon: RT5 3+1+2 i.c.m XG9505

Slaap: NT3 2+1 i.c.m XE9005

Sport: CT800 2+1 i.c.m. X8509c

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jeedobbelyou
Ontdekker

Dank voor uw antwoorden. Met het geluid noemde ik de clear audio functie, maar ik bedoelde de acoustic surfaces audio. Deze techniek geeft een duidelijke klank wat ik miste bij mijn oude samsung. Voor mij is alleen een extra subwoofer eigenlijk wel voldoende. Maar heb inmiddels gezien dat dit achterhaald is. 

Nogmaals dank voor uw reacties.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Aha,

Clear audio is wel iets anders dan Acoustic Surfaces Audio, vandaar dat we soms langs elkaar heen praten.

 

Met de Clear Audio instelling wordt als het aanwezig is in het digitale audio signaal, de audio weergave naar de ideale instellingen omgezet.

 

Een externe Subwoofer is tegenwoordig een achterhaald iets en niet meer in produktie, misschien kan je wel een bedrade subwoofer vinden van een oude audio set in de kennissen kring.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!