annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony xr oled a84j

profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

Sony xr oled a84j

Ik heb 2 dagen terug bij plattetv een XR-55A84J gekocht, maar ik vroeg me af of of de tv uberhaupt wel nieuw is en de officiele model van de A84J. Op de verpakking van de doos staat er A8J en toen ik de tv uitpakkte, stond er geen sticker op de tv van: NEW OLED. Dat zag ik op andere youtube unboxingen wel. Iemand ervaring hiermee?

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik had ‘m toen ook met die stickers erop.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

Wanneer heb je de tv gekocht?

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

In januari van dit jaar.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

Sony zelf gebeld, geven aan dat de sticker er WEL op hoort. zegt dat ze bij geen enkele tv zo'n sticker heeft. Ik snap er zelf niets meer van... Is de tv gebruikt dus....

profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Ik heb zojuist de XR-77A80J thuis gekregen en daar zat ook geen sticker op het scherm. Wel volledig ingepakt en platsic geseald. Tv gekocht bij Plattetv. Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf wat communicatie betreft.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook een demo model?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Ik mag het niet hopen.

 

Alles zat echt netjes en strak in plastic in het piepschuim. Verpakking afstandsbediening, batterijen en gebruiksaanwijzing in gesealde hoesjes. Van die strakke kunststof strips om de doos die los geknipt moesten worden en een plaksticker met mijn NAW op de doos. Echter geen sticker rechts boven op het scherm.

 

Op de sticker aan de achterzijde van de tv staat het registratienummer en datum van maken: 2021/11

 

Een showroommodel zit niemand op te wachten. De winkelier zet nadat het ding tig uur in de showroom heeft gedraaid Panel Refresh aan en stopt het terug in de doos. God mag weten hoeveel branduur hij heeft gehad en wat voor uitzending is gebruikt.

 

Maar ja, wat is wijsheid? Dat ding terug sturen en een andere van het zelfde type vragen? Doen ze dat?

Ik heb hele slechte ervaring met het communiceren met de medewerkers van PlatteTv dus vrees het ergste.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat alles nog netjes in de plastic zakjes zit wil natuurlijk niet alles zeggen, zoizo zijn alle afstandsbedieningen  nagenoeg hetzelfde voor een demo model.


Er is een manier om het aantal bedrijfsuren te achterhalen, het is niet wijs om de toegang tot het "geheime menu" openbaar te posten.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Misschien per mail?

Jelcin66@xxx.xxx