annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony xr oled a84j

profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

Sony xr oled a84j

Ik heb 2 dagen terug bij plattetv een XR-55A84J gekocht, maar ik vroeg me af of of de tv uberhaupt wel nieuw is en de officiele model van de A84J. Op de verpakking van de doos staat er A8J en toen ik de tv uitpakkte, stond er geen sticker op de tv van: NEW OLED. Dat zag ik op andere youtube unboxingen wel. Iemand ervaring hiermee?

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De A84j is het nieuwe model uit 2021 sinds eind april.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

Ik bedoel dat er geen sticker op de tv is waarop staat: sony bravia XR Oled (rechtsboven)

 

https://youtu.be/Xlnbzfm4nl4

4:57 heeft die tv wel een sticker rechts boven. Tijdens het uitpakken had ik dit dus niet..

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De sticker is standaard aanwezig op het scherm van een nog niet gebruikte Sony Bravia TV.

Waarschijnlijk als de sticker ontbreekt is de A84j een teruggestuurde TV en is voor de Black Friday deals een actie model. Waren de zakjes ook al open geweest?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

De zakjes waren niet geopend en de verpakking ook niet. Alleen de sticker rechts boven ontbrak. De energielabel ontbrak niet. Is dit dus een gebruikte tv?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de zakjes niet geopend zijn geweest wat je kan zien aan het plakbandje, kan het alleen nog mogelijk zijn dat het een showmodel is geweest.

 

Als je zo twijfelt, stuur je de A84j toch terug omdat je niet tevreden achteraf ben.

 


suc6 ermee,
73's


 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Trunk_adam
Nieuw

Wij hebben ook vorige week onze nieuwe 84J ontvangen en hadden ook sticker, maar verder wees alles op een nieuwe televisie. Ook bij ons waren alle zakjes gesloten en kon je aan de verpakking wel zien dat deze tv nog nooit uit de verpakking was geweest.

En wat een geweldige 65" tv!!

Mvgr.

Paul

 

Trunk_adam
Nieuw

Sorry GEEN sticker!!

Paul

profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

Dus jullie hadden ook geen sticker? En waar hebben jullie dit besteld?

profile.country.NL.title
Arizonapol
Ontdekker

En had jij het ook zonder sticker? Of met? Zie video