annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony XR-65A95K

profile.country.NL.title
TwanPaar-63
Ontdekker

Sony XR-65A95K

Hoi,

Heb nieuwe TV gekocht XR-65A95K. Op het moment dat ik van de ene naar de andere zender swich, gaat TV eerst met een rondje in het midden van het scherm "cirkelen" alsof hij de zender niet kan vinden, Dat duurt 2 ;a 3 seconden en dan verschijnt de nieuw gekozen zender. Bij mijn Panasonic had ik dit niet. Dan kreeg ik direct de nieuw zender te zien. Ziggo is geweest en heeft de gehele binnen bekabeling en connectoren vervangen. Komende week krijg ik ook nog een nieuwe smartcard CI+ toegestuurd. Misschien is het probleem dan weg.

Wie heeft dit "probleem"ook en weet een oplossing hiervoor?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De 2 tot 3 seconden is normaal om de digitale zender vrij te geven die bij het abo hoort.

Wordt wel de juiste gegevens gebruikt voor het ontvangen van de digitale zenders in "Overige Provider" (niet Ziggo of UPC gebruiken!!!)?

Zenderoverzichten digitale R&TV 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
TwanPaar-63
Ontdekker

Dank je wel voor de reactie. We gaan het aankomende week zien. Ik laat het weten

profile.country.NL.title
TwanPaar-63
Ontdekker

Ik heb nu inderdaad 1.3 al

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op welk voormalige netwerk (Ziggo of UPC) ben je aangesloten?

Gebruik je de pre-instellingen van Ziggo of van UPC (nog geen antwoord op geven)?

Met "Overige provider" doen er minder problemen voor!!!


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
TwanPaar-63
Ontdekker

Ik ben aangesloten op Ziggo. Wat bedoel je met voormalig netwerk?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@TwanPaar-63  schreef:

Ik ben aangesloten op Ziggo. Wat bedoel je met voormalig netwerk?


UPC en Ziggo zijn enkele jaren geleden samengevoegd, er is nog steeds een groot verschil tussen de beide voormalige gebieden met grote nadelen. Als je in het voormalige UPC gebied woonachtig ben en je kiest Ziggo kan het fout gaan, vandaar de keuze "Overige Provider" om zelf de gegevens in te vullen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!