annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandsbediening Sony Bravia werkt met KPN box behalve zenders schakelen

RichardSchreurs
Ontdekker

Afstandsbediening Sony Bravia werkt met KPN box behalve zenders schakelen

Toen onze TV werd geinstalleerd kon ik met de afstandsbediening van de Sony Bravia het tv kastje van KPN bedienen en had ik de afstandsbediening van KPN niet nodig. Sinds een paar maanden kan ik niet meer zenders schakelen +/- met de Sony Bravia en moet ik dat weer doen met de KPN afstandsbediening. En dat wil ik niet.

Hoe zorg ik er voor dat de afstandsbediening van Sony Bravia dat wel weer kan? Dus de afstandsbediening doet het verder wel (geluid harder/zachter, home, back etc)

Bedankt voor het antwoord!

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

We hebben nog steeds geen glazenbol hier, we kunnen helemaal niks met Sony Bravia en KPN-box.

Om je mogelijk verder te helpen is het wel handig om de typenummers met ons te delen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
RichardSchreurs
Ontdekker

Oh ja... Hier komt het:

Sony Bravia XR-65A90J

Afstandsbediening: Sony 100995323

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de software in de A90j en de KPN-box (type???) geschikt er voor is dan is het hoogstwaarschijnlijk mogelijk om nog steeds de KPN-box (type) te bedienen via de Sony afstandsbediening. de bediening van de KPN-box gaat via de HDMI-verbinding tussen de A90j en de KPN-box als de KPN-box is goed ingesteld staat in "Externe ingangen".

 

Meer info: Uw settopbox bedienen met uw Sony BRAVIA®-afstandsbediening 

 

Het kan zijn de er een update op een van de apparaten is geinstalleerd die het helaas onmogelijk heeft gemaakt (bug).

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
RichardSchreurs
Ontdekker

Type KPN box is de Arris VIP2952 V2.

Het filmpje wat jij via de link toont, werkt niet op mijn tv. Bij Apps krijg ik niet de melding voor een settopbox.

Alles doet het met de afstandsbediening behalve het zappen van zenders. Dat deed het eerst wel, maar het zal wel door een update zijn gekomen dat het niet meer werkt. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De video is al uit 2020 met andere software dan nu de A90 heeft.

Bij apps kan de settopbox niet ingesteld wordt, de video laat zien dat dit in Inputs (Ingangen) kan.

De settopbox van KPN is ook via Instellingen - Zenders & Ingangen - Extrene ingangen - Extern apparaat instellen in te stellen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Misschien is het handiger om de TV App van KPN op je TV te installeren.

We gebruiken ook geen kastje meer voor TV kijken.

Via de PlayStore op je TV kun je de KPN iTV app zoeken en installeren.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.kpnandroidtv

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________