annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony TV KD55XD7005B pauzeren lukt niet. Harde schijf aangesloten

profile.country.NL.title
patgoes1
Ontdekker

Sony TV KD55XD7005B pauzeren lukt niet. Harde schijf aangesloten

Hallo,

 

Ik heb net een Sony KD55XD7005B TV gekocht. En ben er zeer tevreden over. Ik heb ook een harde schijf aangesloten en de CI+ module.

 

Alles werkt alleen kan ik het live beeld niet pauzeren. Kan iemand met daar mee helpen? Opnemen lukt wel. 

 

Ligt dit aan dat ik een CI+ module gebruik?

 

 

Vast bedankt voor de genomen moeite!

 

mvg Patrick

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Bedoel je een soort van timeshift?

 

Via een omweg:

als de opname is gestart (gepland of rechtstreeks via de opnameknop op je ab), ga dan naar je lijst met opgenomen titels (ga naar de guide > druk daarna op naar links), hier kun je dan meteen de huidige (nog lopende) opname kiezen en deze afspelen (en terugspoelen/pauzeren e.d.) terwijl hij nog gewoon opneemt.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
patgoes1
Ontdekker

Hoi,

 

 

bedankt voor uw reactie. Nee ik wil gewoon live TV kunnen pauzeren.

 

Dus ik zit iets leuks te kijken en moet even weg kan ik Live op pauze drukken en verder gaan als ik terug kom

 

Bedankt voor je moeite

 

mvg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je iets leuks zit te kijken en je moet even weg (plaspauze o.i.d.) moet je niet op pauze drukken maar op opname.

 

Als de pauze weer voorbij is doe je het volgende:

Als de opname loopt (gepland of rechtstreeks via de opnameknop), ga dan naar je lijst met opgenomen titels (ga naar de guide > druk daarna op naar links), hier kun je dan meteen de huidige (nog lopende) opname kiezen en deze afspelen (en terugspoelen/pauzeren e.d.) terwijl hij nog gewoon opneemt.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
patgoes1
Ontdekker

 

Bedankt voor je antwoord. Het is dus niet mogelijk gewoon live beeld te pauzeren?

 

Dit is wel een "work arround" maar niet een echt makkellijke manier toch? Ook zie je als je terug komt van het plassen het lopende beeld nog. Dus zie je misschien iets wat je nog niet wilt zien.

 

 

Dit kan via mijn decoder wel namelijk. Vond het net zo fijn dat ik die weg kon doen.

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

De manier waarop je zou willen kan helaas niet inderdaad, ik had de hoop dat het er met Android6 in zou zitten maar nope...

profile.country.NL.title
patgoes1
Ontdekker

Ok bedankt voor je antwoord.

 

Jammer was altijd makkelijk. Misschien toch maar weer een decoder gebruiken dan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet, dacht dat de work around wel duidelijk was.

Oke, het zijn enkele handelingen meer dan je gewent ben, maar als je dit voor een extra afstandbediening op tafel stelt, is jouw kueze natuurlijk.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
patgoes1
Ontdekker

Hallo pa3eia,

 

 

Bedankt voor je mening. Dat je het probleem niet zo ziet verbaast me wel een beetje. Het verschil tussen even op pauze drukken en terugkomen en op play drukken of je hele workaround zit nog al een verschil in. Sterker vind ik niet eens een serieuze oplossing.

 

Maar ieder zijn mening toch?

 

Bedankt voor de jouwe