annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD49-XG9005 en HT-XF9000

profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Sony KD49-XG9005 en HT-XF9000

Beide toestellen nieuw aangekocht. Probleem is dat ik nergens nog een regeling terugvind voor hoge en lage tonen. Enkel volume en balans. Hebben deze toestellen geen regeling meer voor hoge en lage tonen?

Geluid van de tv bevat veel te veel lage tonen (is zeer storend). Geluid met de sounbar is al veel beter maar ook geen aparte regeling te vinden. Is dit normaal?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De enigste regeling is via de voice toets om een heldere spraak te krijgen het volume van de sub is ook apart te regelen.

 

Ondersteunig XF9000 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

Jammer.

Wel verwonderlijk dat die simpele regeling niet meer voorhanden is. De soundbar is nog wel goed van kwaliteit maar het geluid van de TV is barslecht voor een toestel van 1300€.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Begrijp niet waar je een punt van maakt, als je een mooie setup heb staan van een XG9005 i.c.m. de XF9000.

Als deze setup op de juiste manier is aangesloten is, is het toch niet van toepassing om de klank in de XG9005 te moeten regelen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Weinig TV's hebben goed geluid. Een externe set is altijd beter. Het beste wat een TV qua geluid produceert vaak is voor spraak. 

profile.country.BE.title
ShadyAngel-11
Ontdekker

De XF9000 heeft voor mij geen regeling nodig. Mijn oudere TV (Sony Bravia KDL-43WD759) heeft van zichzelf veel beter geluid dan de KD49-XG9005 maar deze heeft dan weer veel beter beeld. De XG9005 heeft wel 3x meer gekost dan de Sony Bravia KDL-43WD759. De XG9005 zou wel ergens een equalizer ingebouwd hebben maar ik vind deze niet terug.