annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KD-55A89 geeft in meerdere situaties verre van trillingvrij beeld

profile.country.NL.title
HermanLR
Ontdekker

Sony Bravia KD-55A89 geeft in meerdere situaties verre van trillingvrij beeld

 

Ik ben in basis best tevreden over mijn KD-55A89, maar heb toch de nodige issues die je bij een relatief dure TV niet zou verwachten.

Voetbalwedstrijden (met erg veel beweging toch), talkshows, Netflix, journaal prima.

Maar er zijn programma's die de toets der kritiek absoluut niet kunnen doorstaan. Een programma als reizen Waes bv.:stilstaand beeld ok, maar camerawisselingen lopen niet vloeiend, trillen zelfs. Tijdens het journaal en talkshows zijn de filmpjes die tussendoor te zien zijn zijn niet om aan te gluren, terwijl de uitzending "aan tafel" perfect is. Keek net naar eerste deel van Buza, ook verre van ideaal. Wisseling van posities leveren gewoon geen vloeiend beeld op.

 

Ik ben gekoppeld aan een Onkyo TX NR 609 en kijk veelal via de CII module, terwijl het geluid wel via mijn surround set gaat. Ik heb ook een Ziggo Mediabox XL, maar die gebruik ik alleen om terug te kijken, NPO Plus of opnames. NPO Plus uitzendingen zien er ook verre van lekker uit trouwens.

 

Wie o wie heeft een idee wat het probleem is? En veel belangrijker...wat kan ik eraan doen zodat mijn ergernissen ophouden.

Instelling op de TV? Zo ja, welke?

 

Bij voorbaat dank!

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
HermanLR
Ontdekker

Even naar aanleiding van dat plaatje van die splitter....de mijne is POA 13A van Braun Telecom. Ik weet niet of dat verschil maakt met de POA-01-B suggestie?

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heb je het witte kapje er al afgehaald en wat staat daar achter op de metalen splitter?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________