annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Android Update 17-2-2016 v3.317

DRBhairosing
Ontdekker

Sony Android Update 17-2-2016 v3.317

Geachte Sony Team,

 

Waarzijn jullie mee bezig! Mijn KD-55X8505C is door de nieuwe update (v3.317) Onbruikbaar geworden!. (Ja ik heb het vet gemaakt en onderstreept) Ik heb deze TV sinds Aug 2015 en heb tot nu tot geen enkele plezier aanbeleefd. Alleen maar vastlopers en een onstabiele besturingssysteem!.

Downgraden lukt ook niet.

 

Ik ga jullie morgen 18-2-2016 bellen en als er dan geen oplossing is, mogen jullie het komen ophalen en me geld terug storten. Ik ben spugziek van deze tv.

 

Tip naar jullie, push geen Beta software uit!. Test het eerst intern!

30 ANTWOORDEN 30
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

misscjien dat ook voor jouw probleem de work around een oplossing kan zijn.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
rdonkers
Ontdekker

Ook bij mij één grote ellende met de kdl 43. Er is niet met over te schakelen tussen kanalen, sterker er uit enige oplossing. Wat ook werkt is via de guide van kanaal wisselen. Dat gaat wel en is ook een tussenoplossing. Dit kan Sony echter niet maken, bij iedere update is eert el iets wat het niet doet. Dan verkoop je straks geen enkele TV meer.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Bekijk de tijdelijk work around eens, is voor de meeste onder ons de tijdelijke oplossing.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
rdonkers
Ontdekker

Beste expert, het niet met on demand kunnen kunnen lijkt mij een slechtere optie dan van kanaal wisselen via de guide. Maar iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Als ik deze ellende had geweten was ik nooit aan deze TV begonnen. Het is voortdurend gezeik en de helft van de functionaliteiten waarmee wordt geadverteerd werkten gewoon niet en komen nu pas mondjesmaat ter beschikking in updstes die problemen veroorzaken. Ook ik speel met het idee Radar op de hoogte te brengen om mensen met klem af te raden nog een Sony Android te kopen. De wizzkids op dit forum kunnen nog een list verzinnen, stel je voor dat je ouders zo'n ding in huis hebben. Onwerkbaar gewoon.

DRBhairosing
Ontdekker

Beste klant,
 
Belangrijke Update ivm firmware 3.317 voor Sony's Android TV - 19 februari
 
Op 17 februari 2016 werd een firmware vrijgegeven (versie 3.317) die tot doel had de stabiliteit en de algemene prestaties van Sony's Android TV te verbeteren.
 
Het spijt ons ten zeerste u te moeten meedelen dat we op een technisch probleem gestoten zijn in Nederland, hetgeen zich vertolkt in afwijkend gedrag bij het gebruik van de TV.
 
Uit voorzorg en in het belang van al onze klanten, hebben we besloten om de release van de firmware - die rechtstreeks als download op het televisietoestel beschikbaar was - op te schorten. Dit om verdere problemen te beperken en ons toe te laten de oorzaak van het probleem ten gronde te onderzoeken.
 
Ons team van ingenieurs onderzoekt dit momenteel met de grootst mogelijke urgentie. We doen al het mogelijke om dit op te lossen en houden u op de hoogte van verdere ontwikkelingen en firmware-updates.
 
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen u graag bedanken voor uw geduld.
 
 
Met vriendelijke groet,
Het Sony Support Team

 

----------------------------

 

Een treurig standaard mailje kreeg gisteren mijn mailbox ingedonderd. Als of ik er iets aan hebt. Ik zal van de week contact opnemen met Radar en Mediamarkt of zei wellicht iets voor on kunnen betekenen.

profile.country.NL.title
koudhe
Ontdekker

Ik vind dit "standaard" mailtje heel netjes prima dat je geinformeerd wordt toch en bug vrije software bestaat niet geef Sony even de kans om het te corrigeren. En nee nooit bij Sony gewerkt of iets dergelijks

profile.country.NL.title
happy2
Ontdekker

Moet ook zeggen dat de beeldkwaliteit na de firmware update een stuk minder is;

minder gestoken scherp, minder diepte...:smileyworried:

rdonkers
Ontdekker

Kan zijn dat je niet met HD kijkt. Als je zenders opnieuw instelt en UPC
kiest zien de HD zenders ergens achteraan en de niet HD zenders op de
eerste tien posities. Kijk dat eens na een installeer je zenders opnieuw
met de tweede optie, provider geloof ik.
profile.country.NL.title
happy2
Ontdekker

Bedankt voor de reactie; vergelijk de beeldkwaliteit met van voor de update met de HD zenders en is minder consistent...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Wordt er een mediabox of de DVB-C tuner in het toestel gebruikt?

Welke provider gebruik je, oud Ziggo of oud UPC of een andere?

 Het kan ook zijn dat je de kwaliteit achteruitgang ervaart i.v.m.  de tegewoordige VBR (oud Ziggo), wat tegenwoordig wordt toegepast.

Na deze update en de test beta update ervaar ik geen achteruitgang in beeldkwaliteit.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!