annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Android Update 17-2-2016 v3.317

DRBhairosing
Ontdekker

Sony Android Update 17-2-2016 v3.317

Geachte Sony Team,

 

Waarzijn jullie mee bezig! Mijn KD-55X8505C is door de nieuwe update (v3.317) Onbruikbaar geworden!. (Ja ik heb het vet gemaakt en onderstreept) Ik heb deze TV sinds Aug 2015 en heb tot nu tot geen enkele plezier aanbeleefd. Alleen maar vastlopers en een onstabiele besturingssysteem!.

Downgraden lukt ook niet.

 

Ik ga jullie morgen 18-2-2016 bellen en als er dan geen oplossing is, mogen jullie het komen ophalen en me geld terug storten. Ik ben spugziek van deze tv.

 

Tip naar jullie, push geen Beta software uit!. Test het eerst intern!

30 ANTWOORDEN 30
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Waarschijnlijk zit je op het "oude" Ziggo netwerk? Probeer eens de ITV oplossing uit het andere topic, tot nu toe is dat de oplossing.

 

Lucht zeker wel op?

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DRBhairosing
Ontdekker

Welke topic? en nee zolang ik niet behoorlijk TV kan kijken flip ik. Ik ben zelf sinds ik deze tv aan heb geschaft bezig met deze problemen.

 

Indien je nog speci nodig hebt.

- Smit Ci+ 1.3

- Ziggo Abonoment van Den Haag

- Digitaal gescand op 'Provider'

- en de zwaar mislukte update 'v3.317'

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In het topic van Android TV ondersteuning op 17-02-2016 21.57

Dit lijkt de oplossing op dit moment tot nader order.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DRBhairosing
Ontdekker

Van uit de andere topic Android TV Ondersteuning" heeft @Soullancer een mogelijke oplossing aangekaart, maar dit werkt gedeeltelijk.

 

Wanneer je een kanaal wilt gaan waarom je een abonoment hebt (bijv. Hindi pakket) dan loopt me TV gelijk vast.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb je dan niet iets verkeerd uitgezet?

Alleen de ITV applicatie uitzetten en niet de CI+ module.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DRBhairosing
Ontdekker

Ik heb dit gegaan:

 

Home -> Zender installatie -> Digitale setup -> Laatste optie instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen

Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. Ook alles uitschakelen

3070metal
Ontdekker

herkend probleem ook bij mij na update gisteren vastlopen tv na overschakelen kanaal, moet dan stekker eruit halen en opnieuw opstarten, als interactieve smit module eruit is blijft hij het doen anders loopt hij gelijk weer vast.

ik zelf heb een android tv type kdl 50W807C

ook tv een half jaar inbezit en al veel ellende mee gemaakt

 

fvoort
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem. Na de update loopt de tv na zenderwisseling vast. Wat is de oplossing? ITV, zoals genoemd, zegt me niet zoveel. Heeft iemand al Sony gebeld?

 

DRBhairosing
Ontdekker

Ik heb vandaag de klantenservice aan de lijn gehad. De persoon die ik aan de lijn had zei van dat er meerdere gedupeerde klanten vandaag belden. De enige oplossing die zij me bieden is dat ik de technische dienst moet gaan mailen over dit probleem.

 

Hier gaan we weer, van het kasje naar het muur.

 

Jammer dat z'n bedrijf als Sony Beta producten verkoop en de klanten niet serieus helpt. Wellicht moet ik de tv programma 'Rader' ook mailen over dit probleem kijken of Sony onze klachten dat pas serieus gaat oplossen.

 

Had ik maar een LG Tv gekocht.