annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony AF8 update v6.6555 doorzoekbare apps (google)

OPGELOST
profile.country.NL.title
Doekus
Ontdekker

Sony AF8 update v6.6555 doorzoekbare apps (google)

Bij instellingen - google - doorzoekbare apps kan ik niks meer ingeven.

Voorheen was het mogelijk om bijv de tv gids en meer apps op te nemen bij doorzoekbare apps bijv. als ik een zoekopdracht deed via stem (google assistent) kreeg ik ook resultaten van de tv gids te zien.  

Nu krijg ik alleen nog YouTube resultaten. 

 

Dit is sinds de update van 22 april v6.6555 op de Sony AF8

 

Is dit bekend? En komt hier een oplossing voor?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Doekus
Ontdekker

De google app moet het probleem zijn. instellingen-apps- Google  updates verwijderen geeft oplossing. Nu kan ik weer apps aan of uitzetten bij doorzoekbare apps. Ik krijg ook weer netjes zoekresultaten van andere apps zoals Guide en browser als ik iets met mijnsmijn inspreekt. 

 

Als ik nu de app weer update in de google Playstore of de tv dan is de optie weer blanko (instellingen-google-doorzoekbare apps)

 

Hopen dat Sony dit snel kortsluit met google en er een update komt die de functie wel weer terug brengt.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens de "powerreset" uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Doekus
Ontdekker

Bedankt voor je reactie, 

Je bedoeld via instellingen- over - opnieuw opstarten? 

profile.country.NL.title
Doekus
Ontdekker

Power reset heb ik uitgevoerd ( tv uit, stekker eruit voor minimaal 2 minuten) maar heeft het niet opgelost. 

Zou iemand voor mij kunnen checken of hij/zij deze functie ook kwijt is op de nieuwe firmware? 

profile.country.NL.title
Doekus
Ontdekker

De google app moet het probleem zijn. instellingen-apps- Google  updates verwijderen geeft oplossing. Nu kan ik weer apps aan of uitzetten bij doorzoekbare apps. Ik krijg ook weer netjes zoekresultaten van andere apps zoals Guide en browser als ik iets met mijnsmijn inspreekt. 

 

Als ik nu de app weer update in de google Playstore of de tv dan is de optie weer blanko (instellingen-google-doorzoekbare apps)

 

Hopen dat Sony dit snel kortsluit met google en er een update komt die de functie wel weer terug brengt.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Powerreset is uit te voeren d.m.v. groene knop ingedrukt te houden van de afstandbediening.

De bovengenoemde handeling wordt geadviseerd en niet de stekker uit het stopcontact (paarden middel) te halen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!