annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55A1 ingebouwde chromecast i.c.m. Nest Hello

profile.country.NL.title
Chennie
Ontdekker

KD55A1 ingebouwde chromecast i.c.m. Nest Hello

Onlangs de Nest Hello Video deurbel geïnstalleerd, het leuke hiervan is dat je icm Google Mini het beeld kunt streamen naar een Chromecast device, dus ook de KD55A1. In het verleden heb ik diverse Nest Cams gehad waarbij het streamen naar de KD55A1 goed ging. Door een verhuizing heb ik alleen nu een Nest Hello. Als ik nu stream naar de KD55A1 krijg ik slecht beeld (zie foto):

IMG_1668.jpeg

 

Heel af en toe krijg ik wel beeld, maar 9 van de 10 keer krijg ik dit te zien. Ik neem overigens de proef op de som en heb een nieuwe chromecast op een slaapkamer TV, daar werkt het wel goed. Het zou m.i. dus niets te maken hebben met de Nest Hello, maar wel met mijn KD55A1. 

 

Ik wil een Factory reset voorkomen, zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten, dus probeer het hier even.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probleem in het WiFi netwerk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Chennie
Ontdekker

@pa3eia nee absoluut niet. Camera werkt perfect via de App EN zoals beschreven, streamen naar een 2e chromecast gaat wel goed.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

 


@Chennie  schreef:

Onlangs de Nest Hello Video deurbel geïnstalleerd, het leuke hiervan is dat je icm Google Mini het beeld kunt streamen naar een Chromecast device, dus ook de KD55A1. In het verleden heb ik diverse Nest Cams gehad waarbij het streamen naar de KD55A1 goed ging. Door een verhuizing heb ik alleen nu een Nest Hello. Als ik nu stream naar de KD55A1 krijg ik slecht beeld

Het zou m.i. dus niets te maken hebben met de Nest Hello, maar wel met mijn KD55A1.


Er zijn nog al wat veranderingen t.o.v. het verleden, nu ligt het opeens aan de A1?

 

@Chennie 

 

@Chennie  schreef:

@pa3eia nee absoluut niet. Camera werkt perfect via de App EN zoals beschreven, streamen naar een 2e chromecast gaat wel goed.


Mooi dat je er zo zeker van dat er geen netwerk problemen zijn.

Blijkbaar hebben alle netwerk apparaten voldoende signaalsterkte en signaalkwaliteit.

 

De A1 bedraad of draadloos verbonden met het thuisnetwerk?

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!