annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met de Kd-43xd8305

Ajram01
Ontdekker

Problemen met de Kd-43xd8305

Ik heb sinds een maand of twee deze tv maar ik heb eigenlijk steeds wat problemen, misschien weten jullie er iets op.

de tv is regelmatig zijn ci moduul kwijt, hij zegt dan dat er geen moduul in zit of dat de smartcard er niet in zit, na de stekker er uit te hebben getrokken is hij er weer. Heb ondertussen zowel een nieuw moduul aangeschaft en ook een nieuwe tv kaart van ziggo gekregen (tweede kaart)

als je de tv een paar dagen niet gebruikt doet hij het niet, moet je ook de stekker er weer uithalen en ook dan werkt het weer,

bij scrollen naar andere zenders gebeurd het regelmatig dat de tv vast loopt en zichzelf opnieuw gaat opstarten.

Ook gebeurd het regelmatig dat als je de tv aanzet hij diverse services niet opstart, allemaal zeer raar.

Dit moet toch eigenlijk niet gebeuren met een tv van 1000,00 euro.

hebben meer mensen dit probleem en zoja wat kan ik er tegen doen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

12 ANTWOORDEN 12
Ajram01
Ontdekker

Nou

 

een paar dagen weg geweest en tv module zit weer vol in de error, module verwijder en er weer in blijft in de error, maar ik ken nu een trukje, stekker eruit en er weer in en walla hij doet het weer. Moet nodig eens contact opnemen met Sony want volgens mij is de tv niet helemaal in orde.

tot nu toe zeg ik voorlopig geen Sony meer, heb altijd Samsung gehad maar nooit een probleem gehad.

wilde een iets groter model die Samsung niet had maar heb voorlopig behoorlijk spijt van deze aankoop van 1000,00 euro

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Ik heb ook problemen met de IC module. na een week of twee, kunnen de kanalen niet meer gedecodeerd worden. Het enige wat werkt is een complete fabriek reset om daarna weer een uur bezig te zijn met aanmelden  op internet, goolge accounts, netflix etc. om maar niet te beginnen over het opnieuw kalibreren van het beeld en het terug zetten van mijn instellingen incl. die van de HDMI naar HDR. Deze tv begint in plaats van hobby meer op werk te lijken met al zijn problemen. U heeft het over 1000 euro en u heeft gelijk. Mijn  65XD9305 had een aanschaf prijs van 3700 euro. ik ben helaas veel te vaak op dit forum terwijl ik mijn mijn oude tv nooit iest had. Na 2 decennia Sony, denk ik er sterk over om over te stappen.de concurent heeft zijn zaken namelijk wel voorelkaar. 

 

 

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

Hier zelfde TV geen problemen . heb je al eens de CI+ kaart eruit gehaald dan alles terug zetten naar Fabrieksstand , en alles weer op nieuw installeren.

Dit doe ik bij elke Update en het werkt hier wonderwel al zeker 1 jaar zonder problemen.

 

ik heb de smardtv CI+ module