annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met de Kd-43xd8305

Ajram01
Ontdekker

Problemen met de Kd-43xd8305

Ik heb sinds een maand of twee deze tv maar ik heb eigenlijk steeds wat problemen, misschien weten jullie er iets op.

de tv is regelmatig zijn ci moduul kwijt, hij zegt dan dat er geen moduul in zit of dat de smartcard er niet in zit, na de stekker er uit te hebben getrokken is hij er weer. Heb ondertussen zowel een nieuw moduul aangeschaft en ook een nieuwe tv kaart van ziggo gekregen (tweede kaart)

als je de tv een paar dagen niet gebruikt doet hij het niet, moet je ook de stekker er weer uithalen en ook dan werkt het weer,

bij scrollen naar andere zenders gebeurd het regelmatig dat de tv vast loopt en zichzelf opnieuw gaat opstarten.

Ook gebeurd het regelmatig dat als je de tv aanzet hij diverse services niet opstart, allemaal zeer raar.

Dit moet toch eigenlijk niet gebeuren met een tv van 1000,00 euro.

hebben meer mensen dit probleem en zoja wat kan ik er tegen doen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Wil je met ons de delen welke CI+ module wordt gebruikt?

 

Hoogstwaarschijnlijk worden de problemen veroorzaakt door de CI+ module die niet geheel compatible is met de huidige Bravia lijn.

 

Diverse service's die (nog) niet worden opgestart?

Kan ook mogelijk aan de CI+ module liggen, omdat het toestel nog bezig is met de module.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ajram01
Ontdekker

Hoi

 

ik heb een quantis ci 1.3 module van productie datum 26/08/2016

 

hoop dat dit een probleem moduul is🤔

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Over het algemeen is de combinatie tussen Sony en Quantis niet zo ideaal, de meeste Bravia 2015/2016 geruikers de Smit module of de huurmodule van Ziggo/UPC, en zijn er tevreden over.

 

Probeer eens er eentje te lenen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Ik gebruik zelf een Quantis CAM en heb nergens problemen mee. Enige wat een bekend iets is met deze dingen is dat het authenticeren wel eens wat lastig wil gaan, verder prima CAM (zelfs iets sneller dan een @Smit). Draait je CI wel op de laatste software-versie? En heb je hem wel goed aangedrukt in het CI+-slot?

Heb je je tv ook al voorzien van de laatste software-update?

Ajram01
Ontdekker

Ja het moduul draait op de laatste software, het is trouwens een gloednieuw moduul, ook de tv heeft de nieuwste software, misschien dat het komt omdat het een 2016 tv is,

ik zal eerst eens kijken of ik een Smit moduul kan krijgen, desnoods koop ik hem.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dacht gelezen te hebben, dat voor de Quantis module de afgelopen maand  een update via het Ziggo Digitale netwerk te downloaden was. Misschien kan je de gegevens van de module posten om te vergelijken met een andere gebruiker.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Klopt, een week of twee geleden hebben de modules een update gehad, vandaar ook mijn vraag of de CAM up-to-date was. Ook al komt hij net nieuw uit de doos, dan zit meestal nog niet de meest recentste firmware erop.

Ajram01
Ontdekker

Hoi,

 

ja hij had een update gehad, maar een Smit geregeld en deze geeft dezelfde problemen,

Ook deze kreeg een update en geeft dezelfde problemen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zit je op het "oude" Ziggo digitale netwerk of op het "oude" UPC digitale netwerk?

Kan zijn dat de interactieve TV mode of de Hbb-TV mode niet lekker combineren tegelijk.

Je kan proberen om een van de bovengenoemde toepassingen of beide tijdelijk uit te schakelen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!