annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen bij starten Sony KD-55AG9

OPGELOST
profile.country.NL.title
HonyBo
Ontdekker

Problemen bij starten Sony KD-55AG9

Na lang twijfelen toch maar weer een probleem melden met onze tv.

De Sony KD-55AG9 is qua beeld , geluid en de vele mogelijkheden een topper.

Heb diverse problemen gehad en de tv is weggeweest naar een sony service centrum, helaas zagen ze wel in het logboek dat de tv vaak bleef hangen en gereset maar oorzaak konden ze niet vinden.

Het probleem war zich nog steeds voordoet is nm dat als je de tv aandoet er onder in het scherm de zender staat maar er komt geen beeld en geluid.

Ga je schakelen tussen zenders dan wil het weleens zo zijn dat er plotseling beeld is en dat blijft dan ook zo.

Maar de meeste keren staat er op het scherm dat er geen zenders gevonden kunnen worden en/of zijn er problemen met de smartcart.

Heb al eens de smartcast verwisseld met andere tv,heb al eens de CI module vernieuwd maar geen resultaat.

Ik gebruik de Quantis CI 1.3 module en de Irdeta smartcard van ziggo.

Soms kun je de tv resetten en start hij vanzelf op maar het gebeurt ook wel dat hij tijdens resetten helemaal niets meer doet en je gewoon de stekker er uit moet trekken.

Het aan en uit knopje aan de zijkant werkt dan ook niet meer,tenminste op dat moment niet.

Ik was heel bij met deze tv maar die is al aardig afgenomen omdat je bv 18.00 uur journaal wilt kijken en dan maar afwachten doet hij het of moet ik weer resetten en ben ik 5 min te laat.

Kortom is er hier iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is maar vooral wat te doen.

Hij kostte nogal wat maar we zijn in staat om hem weg te doen en een andere tv te kopen van een ander merk.

Alvast bedankt voor meedenken en reactie

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik heb de SmarDTV CI+ module van Ziggo zelf met nieuwe kaart in de 55AG9 en dat werkt prima en dus zonder problemen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eens uit zonder de CI+ module in de AG9.

Ook kan je proberen om tijdelijk een originele CI+ module te scoren, de Quantis module is nou niet een module waar men tegenwoordig erg tevreden over is t.o.v. de orginele Ziggo module.

 

 - Staat de LNA uit?

 - Staat het Interactieve gedeelte uit?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HonyBo
Ontdekker

Mag ik vragen wat je bedoelt met originele CI+ module te scoren.

Als ik het goed heb bedoel je dat ik een origineel set bij ziggo moet aanvragen.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@HonyBo  schreef:

Mag ik vragen wat je bedoelt met originele CI+ module te scoren.

Als ik het goed heb bedoel je dat ik een origineel set bij ziggo moet aanvragen.

 


Tijdelijk 1je lenen van een kennis, of er 1je door Ziggo te laten opsturen, je kan deze binnen 10 dagen ofzo altijd terugsturen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HonyBo
Ontdekker

Oke dat is inderdaad het proberen waard.

Ik zal eens even kijken of er iemand in onze kennissen kring is die een officiële Ziggo CI+ module met smartkaart heeft.

 

LNA Stond ingeschakeld en heb ik uitgezet.

Interactieve toepassing stond al uit , als dit tenminste is wat jij bedoelt met Interactieve gedeelte uit.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ja inderdaad bedoel ik de interactieve toepassing, je heb daar ook niks aan met een Android TV.

 

Nog 1 tip: zet de TV uit op een FTA zender (bijv. NPO1), dan is er direct beeld bij het aanzetten en de module heeft tijd zat dan om de kanalen vrij te geven.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik heb de SmarDTV CI+ module van Ziggo zelf met nieuwe kaart in de 55AG9 en dat werkt prima en dus zonder problemen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
HonyBo
Ontdekker

hierbij even inhakend op wat HereIsTom  adviseerde.

Ik heb een nieuwe CI+ met smartcard besteld bij ziggo.

En na 1 tot 2 keer tegensputteren doet de tv het tot nu toe perfect.

Ik heb de nieuwe CI+ met smartcard nu ongeveer 10 dagen en wilde het eerst uitproberen voordat ik hier ook maar iets zo vermelden.

Een ieder bedankt voor de aanwijzingen en hulp.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Fijn te horen dat het nu goed werkt.

Was anders bang dat de poort kapot was.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________