annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem na update Sony 65S8505C

mootje1965
Ontdekker

Probleem na update Sony 65S8505C

Er is gisteren een update geweest nu doet de infobalk het goed, die gaat weg na 10 sec,

maar de tv blijft elke keer na ongeveer 1uur televisie kijken hangen het beeldscherm staat stil, en je kan alleen maar de tv door helemaal via het stroom uitschakelen weer aan de praat krijgen. 

Dus opnieuw weer een nieuw probleem!!!!! 

Is het éne probleem opgelost volgt er een nieuwe????? 

Sony wat nu wordt het nu spuugzat!!!!!!!!!! 

64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

op Kieskeurig zie ik bij de omschrijving van Ziggo certificering een streepje staan. 
Staat dus juist dat het geen certificatie heeft...

 

Ik kan geen enkele bron vinden die aantoont dat het toestel wel gecertificeerd is. Want dat is ook niet zo. 

mootje1965
Ontdekker

Bij kieskeurig zoeken op tv aanbieders, 

Coolbleu

Plasmadiscounter. Nl

Plattetvdiscounter

Bij specificaties daar staat dat ze Ziggo  gecertificeerd zijn. 

Als u bij uw standpunt blijft, word het dan niet eens tijd om door Sony een certificaat aan te vragen bij Ziggo ?

Dan is dat probleem ook weer opgelost tip!!! 

 

Maar hoe zit het eigenlijk met de voortgang van de update, 

Verlopig heb ik de eerste vastloper al weer gehad. 

Tags (1)
mootje1965
Ontdekker

 

Ja, dat klopt die doet het gewoon…

 

Luuk

 

Van: mootjekeijzer@live.nl [mailto:mootjekeijzer@live.nl]
Verzonden: dinsdag 3 november 2015 9:56
Aan: service@plattetvdiscounter.nl
Onderwerp: RE: Bijlage Sony

 

Beste Luuk,
Dus als ik het goed begrijp moet De interactieve module gewoon werken zoals u zegt.

Vriendelijke groet Monique.

Verstuurd door Outlook voor Android



On Tue, Nov 3, 2015 at 12:17 AM -0800, "Service " <service@plattetvdiscounter.nl> wrote:

Certificering houdt niets meer in dan dat het gecheckt moet worden door Ziggo of een module er in kan.

Uw toestel werkt gewoon op een module en staat binnen nu en een aantal maanden gewoon in de lijst.

 

Alle nieuwe types  van Panasonic Sony en Samsung staan nog niet in de lijst.

Klopt, iedere keer dat de stekker uit het toestel gehaald moet worden  zal de electonica er niet beter van worden , gevolg dat je naar 2 jaar ( buiten de garantie ) een dikke rekening krijg voor de reparatie dit alles na het gedoe om software die Sony tv veel te snel  op de markt heeft gebracht zonder onder deze goed te testen .

Het juiste andwoord is product voldoet niet retour naar Sony geld terug of een ander toestel wat voldoet hier op in kunt ruilen .

Sony is niet thuis als je met deze vragen komt .

Ik denk dat je er aan moet wenen en al vast op voorberijden dat je op een kort termijn een nieuw toesel moet aan gaan schaffen en deze tv moet afschrijven .

 

ps 

als het nu aan google of Sony ligt de consument is weer de dupe

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Toestel is echt niet gecertificeerd. Dan klopt de informatie niet...

 

Zo'n certificatie kan pas nadat alles correct werkt. Waarom denk je dat het niet gecertificeerd is, als jouw toestel uitvalt na gebruik van een CI+ module? 

 

De update is deze week beschikbaar.

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo Vince-e

 

Zitten deze tvs toevallig vol met philips hardware?

De tvs van philips hebben precies dezelfde problemen en al 2 jaar lang.

Ook op en andere thread, gisteren na de nieuwe update de eerste vastloper, vanmorgen heeft de tv opgestart met de adroid scherm. Weer en fab reset. Na de laatse fab reset doet de zap banner het wel op zommige kanalen.

Misschien zou sony ander werkende software moeten aanbieden ?? (hint)

Ik vrees ook net als anderen dat mijn tv geen lang leven hebt!

 

 

Fixmeplease

profile.country.NL.title
c.tuynman
Ontdekker

Fixmeplease

 

Gisteravond starte mijn tv de KD-65X8505C moeizaam op.

Ik heb dan ook hierna een terug zetten naar de fabrieksinstellingen uitgevoerd.

Verder zonder vastlopers kunnen kijken en hierna uitgezet.

Vanmorgen bij het inschakelen liep de tv direct vast met wel gewoon beeld

maar met eenvast staande infobalk en was er met de afstandbediening niets meer uit te richten.

Met veel moeite de tv uit kunnen zetten via de home knop diverse keren indrukken en power off lang ingedrukt.

Het lijkt toch wel veel op een story te worden van wel erg lange adem na 4 maanden wachten op een echte oplossing.

Ik heb van het programma KASSA vandaag in ieder geval een reactie op mijn mail ontvangen en vragen me daarin of de tv retour,omruilen of de klacht aanhouden tot er meerdere klachten bij hun binnen komen. Ik heb nog geen keuze gemaakt maar het lijkt me verstandig dat een ieder met zijn problemen en het wachten beu op een oplossing is het daar meld. Laat een ieder even weten welke actie men onderneemt.

 

 

Wat een gedoe , de update is perfect heb dezelfde toestellen gekocht probleem opgelost .

Enigste wat ik kan bedenken is terug gaan daar waar je het toestel gekocht hebt .

Zij zijn in de eerste instantie waar je terecht kunt en moet .

Die nemen contact op met Sony en komen met een oplossing .

Ik heb voor 2 maanden terug 3 x een Sony X8 serie terug gebracht was geen probleem en hebben mij perfect geholpen kwamen zelf met het voorstel om een Panasonic tv .

Kort om de de detail handel is hier als eerste verandwoord voor !

 

 

mootje1965
Ontdekker

Klopt duivenakkerstr.

De leverancier aanspreken!! 

Zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van een goed spelende tv.

Zij moeten maar met Sony overleggen dat de tv in orde is of komt. 

Ik heb een brief geschreven 

Ik heb daarin een datum vermeld dat zij tot een bepaalde tijd, de tijd hebben om Sony aan te spreken dat de tv niet voldoet en dat binnen  die tijd de problemen zijn opgelost. 

Anders blijven zij in gebreken en heb je het recht en  kan je eisen om de koop te ontbinden, of een andere tv te geven, je hebt ze dan de tijd gegeven om het in orde te maken. 

Feit is uiteindelijk dat je een goed werkende tv koopt en geleverd moet krijgen

Als je contact op neemt met jou leverancier ZIJ moeten contact op nemen met de vertegenwoordiger van Sony mailen en bellen helpt niet .

Je hebt gelijk dat je voor zo'n duur product toch iets mag verwachten .

Ik blijf er bij al je ergenis en mailen etc moet je de leveracier laten doen eis een oplossing anders via de rechts bijstand dan schiet het op via de media en community blijf je met modder gooien kom je niet verder mee.

Rest echt actie anders ben je maanden verder en geen oplossing !

Laat de leverancier maar voorstellen !!!!!!!!