annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem na update Sony 65S8505C

mootje1965
Ontdekker

Probleem na update Sony 65S8505C

Er is gisteren een update geweest nu doet de infobalk het goed, die gaat weg na 10 sec,

maar de tv blijft elke keer na ongeveer 1uur televisie kijken hangen het beeldscherm staat stil, en je kan alleen maar de tv door helemaal via het stroom uitschakelen weer aan de praat krijgen. 

Dus opnieuw weer een nieuw probleem!!!!! 

Is het éne probleem opgelost volgt er een nieuwe????? 

Sony wat nu wordt het nu spuugzat!!!!!!!!!! 

64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
c.tuynman
Ontdekker

Beste allen

Ik heb afgelopen donderdag een mail verstuurt aan Rader en Kassa.

Ik was er namelijk klaar mee met de reacties van support van we weten het niet kunnen u niet helpen.

Nog geen reactie op mijn mail gehad van Rader of Kassa.

Eerste week juli was er een review op tweakers van mijn tv de KD-65X8505C en de problemen bekend en werd geschreven buggy software. Na 3.5 maand zijn we er niet op vooruit gegaan maar alleen achteruit.

Misschien is het handig dat meerdere forumleden deze actie ondernemen. Hoe meer klachten hoe sneller dit item aanbod komt.

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Niemand wordt besodemietert mannen. 

Sony is bezig om met een oplossing te komen voor dit probleem. Dus heel even geduld. 

 

Het toestel is niet Ziggo gecerticeerd en zou normaliter wel gewoon werken.
Echter nu is het heel ongelukkig omdat het systeem een bug heeft. Er komt echt een oplossing. 

Kassa or Radar inschakelen kan je doen natuurlijk. Maar Sony weet en erkent al dat het probleem er is. 

mootje1965
Ontdekker

Nou moet ik toch even iets kwijt, 

Ik koop een tv waarvan ik verwacht dat deze goed functioneert, en geen bug in de software heeft, als Sony dit weet, waarom gaan ze dan door met de verkoop van de toestellen, dat is niet denken naar de klant toe, maar ellende verkopen. 

Ik heb al 25 jaar Sony producten in huis, maar u bent een trouwe klant kwijt!

Ten tweede staat deze tv als Ziggo gecertificeerd aangeschreven, dat zou betekenen dat er een tweede fout word gemaakt naar de klanten toe, door Sony.

Ten derde wordt er aan de software gewerkt zegt u, maar met de laatste update is de ellende alleen maar erger geworden en niet beter, je zou verwachten dat er een andere tegoemoet koming zou komen van Sony, of alternatief. 

Ten vierde ik heb gebeld met Sony en gemaild daarin word er verteld of geschreven dat je binnen 24 uur  werkdagen antwoord krijgt op je vraag,deze norm is bij mij duidelijk overschreden, ik heb niets meer gehoord!!!!! 

 

Jerocaro
Ontdekker

Goedemorgen,

 

Even een kleine correctie op je reactie;

Vanaf het moment dat ik deze TV heb gekocht ben ik al besodemietert, ik heb veel geld betaald voor een TV die niet goed werkt. Ik wil gewoon TV kijken en verder niets, ik ben al 2 maanden bezig om dit voor elkaar te krijgen. Kortom; er is een ondeugdelijk product verkocht! Ik heb trouwens geen Ziggo dus dat heeft er helemaal niets mee te maken.

 

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Caiway heeft geen enkel toestel uit de 2014 of 2015 line gecertificeerd.

 

En ja, iedereen over geheel Europa zit op dit moment met kromme tenen, ook de Sony medewerkers.

Snap ook eerlijk gezegd niet dat we zolang moeten wachten op de reparatie update.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
mootje1965
Ontdekker




Naar aanleiding van ons telefoon gesprek van vorige week het volgende.

U gaf aan dat uw televisie af en toe vast loopt. Ik heb uw zaak toen doorgezet naar een hogere afdeling.

Inmiddels is bekend geworden dat het probleem bij meerdere mensen voorkomt en heeft Sony de volgende statement gemaakt:

De afgelopen dagen hebben we voor onze Sony Android-TV, in bepaalde gebieden met bepaalde kabelaanbieders, klachten ontvangen over het vastlopen / bevriezen van de TV. Op dit moment zijn er diverse streams geanalyseerd door de engineers die naar NL zijn gekomen. We werken nu aan een speciale Nederlandse software update/patch om het regionale probleem op te lossen. We verwachten eind deze week een passende oplossing voor het Nederlandse probleem te hebben, voor u en uw klanten.

 

Dit bericht kwam vanmiddag binnen!!! 

profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Ik heb beide problemen ook met de 55x8509c.

Aan een oplossing wordt gewerkt.

Overigens heb je de problemen niet als je met een losse ontvanger werkt, de problemen hangen (weer eens) samen met de Ziggo CI+ module.

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


mootje1965 schreef:

Nou moet ik toch even iets kwijt, 

Ik koop een tv waarvan ik verwacht dat deze goed functioneert, en geen bug in de software heeft, als Sony dit weet, waarom gaan ze dan door met de verkoop van de toestellen, dat is niet denken naar de klant toe, maar ellende verkopen. 

Ik heb al 25 jaar Sony producten in huis, maar u bent een trouwe klant kwijt!

Ten tweede staat deze tv als Ziggo gecertificeerd aangeschreven, dat zou betekenen dat er een tweede fout word gemaakt naar de klanten toe, door Sony.

Ten derde wordt er aan de software gewerkt zegt u, maar met de laatste update is de ellende alleen maar erger geworden en niet beter, je zou verwachten dat er een andere tegoemoet koming zou komen van Sony, of alternatief. 

Ten vierde ik heb gebeld met Sony en gemaild daarin word er verteld of geschreven dat je binnen 24 uur  werkdagen antwoord krijgt op je vraag,deze norm is bij mij duidelijk overschreden, ik heb niets meer gehoord!!!!! 

 


Toestel is niet Ziggo gecertificeerd. Als jij dat kunt vinden, laat maar zien. 
Volgende week is er een software update op de site beschikbaar om het bevriezen van het toestel aan te pakken. 

mootje1965
Ontdekker

Ik ben heb op dit moment contact met Sony, afdeling service en daar al mijn gegevens doorgegeven wat betreft de tv er komt inderdaad een update wat betreft het bevriezen.

Wat betreft Ziggo gecertificeerd, ik heb mij laten informeren dat dit zo is, en ik heb op kieskeurig gekeken bij leveranciers in de specificatie's en daar zie je Ziggo staan.

Ik heb het nagevraagd, het schijnt dat gecertificeerd betekent dat hij geregistreerd staat bij Ziggo, zo niet dan speelt de tv toch digitale tv af met de module.

En ik blijf bij mijn mening dat Sony de tv's niet op de markt had mogen brengen met zoveel bugs in de software, maar dat is mijn mening!

 

Hebben ze allemaaal last van !!!!!!!!!!!

Google probleem komen de week de goeie update anders terug naar Sony geld terug !