annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem na update Sony 65S8505C

mootje1965
Ontdekker

Probleem na update Sony 65S8505C

Er is gisteren een update geweest nu doet de infobalk het goed, die gaat weg na 10 sec,

maar de tv blijft elke keer na ongeveer 1uur televisie kijken hangen het beeldscherm staat stil, en je kan alleen maar de tv door helemaal via het stroom uitschakelen weer aan de praat krijgen. 

Dus opnieuw weer een nieuw probleem!!!!! 

Is het éne probleem opgelost volgt er een nieuwe????? 

Sony wat nu wordt het nu spuugzat!!!!!!!!!! 

64 ANTWOORDEN 64
jappieadema
Nieuw

Ik heb de Sony KDL-43W807C UHD TV gekocht bij de mediamarkt in drachten. Ben op zich tevreden over de tv, maar ik ervaar de volgende problemen. Voor firmware update van 14 oktober, reageerde de tv soms raar bij het af spelen van video bestanden via usb stick (Sandisk cruzer 16GB). Zo nu en dan zat de software van de tv vast kon niks meer reageerde niet op afstandsbediening, kon alleen maar de stekker er uit trekken om te herstellen. Na de firmware update van 14 oktober, waren deze klachten beter en komt dat nu zelden meer voor, maar gaat nu de tv soms spontaan aan. Dit gebeurd nachts en wanneer ik aan het werk ben. Dit is erg vervelend.  Ik gebruik de (CI+) module van Ziggo, voor digitale tv. Al vast bedankt, hopelijk is dit probleem met de volgende update op gelost, ook zou het mooi zijn dat ik de opname functie dan zou kunnen gebruiken.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@jappieadema

Welkom in de Sony community,

Staat er geen Timer ingesteld?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
mootje1965
Ontdekker

Is mijn klacht na de update van 14 oktober al bekend?

Dit is een nieuw probleem die voortkomt na deze laatste update! 

Ik heb de timers uitstaan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoogstwaarschijnlijk wel, je ben niet de enigste in Europa.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
mootje1965
Ontdekker

Sorry maar dit vind ik geen antwoord 

Ik koop geen goedkope tv toch? 

Die goed hoort te werken toch !

Als er dan problemen  zijn verwacht ik van Sony dat zij dit zo snel  mogelijk oplossen of met een oplossing  komen zeker na een update 

Niet dat de tv nog slechter werkt 

En ik verwacht  wel een duidelijk maar geen vaag antwoord!!!!! 

Jerocaro
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem, onze tv is 2 maanden oud en niets dan ellende wat een verschrikkelijke service van Sony, hoe kan je een product op de markt  brengen wat niet goed functioneert? Je koopt toch ook geen nieuwe auto om vervolgens  te gaan lopen omdat je auto het niet doet...... Wij gebruiken niet eens de apps, hebben geen ziggo maar zitten nu wel weer met een vaststaand beeld na de laatste update, krijgen de tv niet uit, stekker eruit en weer erin en dan kan je zappen ... Is dat wat ze bedoelen met moderne techniek

mootje1965
Ontdekker

Hoi 

Ik heb Sony gemaild en gebeld, maar nog steeds geen reactie gekregen.

De service is inderdaad belabberd! 

Hier op het forum krijg ik alleen maar vage antwoorden of totaal  geen reactie als het te moeilijk voor ze word! 

Ze gooiden het vaak op de cammodule van ZIggo, maar jij hebt geen ZIggo. 

Mag ik vragen waar jij bij zit en gebruik je een module? 

Ik heb ergens gelezen dat als je  via een digitaal kastje kijkt waarschijnlijk ook geen last meer hebt. 

Of misschien de tv naar fabrieksinstellingen terug zetten en dan weer opnieuw installeren ?

Ook dat advies krijg je niet alleen maar wachten op de volgende update, alleen word het tv kijken alleen maar slechter en niet beter!! 

Zo niet weten we zeker dat het puur aan de software van Sony ligt, 

Als ik niet snel iets hoor ga ik andere acties ondernemen en Radar aanschrijven. 

Dit moet bekend worden want Sony gaat gewoon door met het verkopen van een tv die niet voldoet!!! 

Als er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem advies hoe meer mensen reageren hoe sterker we staan! 

Of heeft onze expert van het forum nog een goed antwoord op onze klacht anders heeft dit schrijven hier ook geen zin.

We schrijven hier om geholpen  en gehoord te worden toch? 

Jerocaro
Ontdekker

Hoi,

 

wij kijken via de kabel, alleen voor voetbal kijken wij via cam module van caiway naar fox, voor deze laatste update functioneerde alles prima, geen enkel probleem met wat dan ook. Wij hebben de tv bij de media markt gekocht, daar heb ik telefonisch contact mee gehad en zij zijn zo goed op de hoogte van alle Sony problemen dat ik de tv mag komen omruilen, dus alle ellende is zo bekend dat ze liever geen Sony verkopen hoe triest is dat 

Jerocaro
Ontdekker

Trouwens ik doe mee hoor als we radar of id inschakelen, het is schandalig dat dit op deze manier verkocht mag en kan worden voor zoveel geld de klant besodemieteren