annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Prestaties van 2019 TV's?

profile.country.BE.title
wanderingbrownie
Ontdekker

Prestaties van 2019 TV's?

Ik heb al enkele jaren een KDL-55W805C... het verbaast me dat ik het al zolang uitgehouden heb met dit toestel. Tergend traag in menu's (zelfs volume wijzigen is laggy) en het ding blokkeert at random tijdens het bekijken waarna hij gewoon terug opstart. Netflixen gaat moeizaam omdat hij regelmatig de verbinding verliest (en ja, het werkt terug na een herstart). Kortom: naar het containerpark ermee!

 

Hoe zit het met de prestaties van de 2019 tv's? Ik had ergens gelezen op de Engelstalige fora dat de 2015 reeks een slechte productie is geweest. Liefst wil ik natuurlijk bij het merk blijven, maar kan niet inschatten hoe het ondertussen zit met de software.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

De 2019 modellen zullen stuk vlotter zijn dan de oude 2015, maar of deze aan jouw verwachtingen voldoen? Zou je kunnen testen in een winkel. Verwacht dat deze beter aansluiten bij je wensen/eisen. 

 

Persoonlijk geen ervaring met de apps als Netflix. Gezien ik hiervoor extern apparaat gebruik in de vorm van een Apple TV 4k. Dit komt dat voor mij persoonlijker beter past bij mijn wensen. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web