annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

OTA firmware v3317 tijdelijk offline

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

OTA firmware v3317 tijdelijk offline

Helaas naar aanleiding met de Smit CI+ module op het "oude" Ziggo digitale netwerk is de v3317 toe nader order off-line gehaald.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik begrijp van Robbaltu dat het toestel de update al wel binnen had gehaald maar dat hij de update nog niet heeft geinstalleerd voordat Sony.nl de update offline heeft gehaald. Automatische update hoef  toch niet uitgeschakeld te worden?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nee, je installeert de update altijd handmatig. Hij wordt dan snachts gedownload, maar je moet wel nog de opdracht geven om de installatie te doen. 

 

Als je Oud-Ziggo hebt en C+, kun je even wachten. Of het wel uitvoeren en dan de workaround gebruiken. 

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

@Vinc_E

 

Wat word er bedoeld met Oud Ziggo gebied? Is dat het gebied wat al lang onder ziggo valt?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Toen Ziggo en UPC samen gingen, zijn de netwerken en frequenties die ze gebruikten niet samengegaan. Die zijn dus nog apart. 

Je hebt dus een oud-UPC gebied (via HBBTV interactief kijken) en oud-Ziggo gebied (via ITV interactief kijken). 

Volgens mij komt het daar in basis op neer. Er zijn meer verschillen dan alleen dat, want de CI+ modules gaan er ook anders mee om. 

profile.country.NL.title
robbaltu
Ontdekker

Dank. Vooralsnog probeer ik de updat níet te installeren. In een huis met meerdere personen vereist dat echter wat discipline en communicatie :slight_smile:

Twee eigenschappen waarvan ik hoop dat Sony ze bij de volgende update ook gaat bedienen als het gaat om kwaliteit!