annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ondertiteling bij KD-43XH8196

OPGELOST
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

ondertiteling bij KD-43XH8196

Elke keer als ik de tv gebruik, komt automatisch ondertiteling bij de NPO zenders. ik wil echter altijd de ondertiteling uit. Ik heb dit in het menu bij “instellingen” aangegeven, maar elke keer als ik overschakel van npo-zender komt toch steeds de automatisch de ondertiteling en die zet ik dan weer elke keer uit met de speciale toets op de ab. Kan iemand aangeven hoe ik dat uit moet zetten? Bvd. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk staat  in "Toegankelijk" de ondertiteling op "Hardhorend".

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @KLAAS2616

Op welke manier kijk je TV? Is dit via en setup-box of via een CI+ module? 

profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Nee, ik zit rechtstreeks op de Ziggo-kabel zonder iets er tussen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk staat  in "Toegankelijk" de ondertiteling op "Hardhorend".

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Bedankt, heb het ingesteld.

Was even zoeken waar “toegankelijk” stond, maar het is gelukt. Nu afwachten

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@KLAAS2616  schreef:

 

Was even zoeken waar “toegankelijk” stond, maar het is gelukt. Nu afwachten


Zo heb je wel de menu's van de TV leren kennen.

Nu hopen dat het probleem is op gelost, kortgeleden was er ook een lid met hetzelfde probleem.

 


73's

 

ps. de Ziggo GO TV applicatie al ontdekt?

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ik heb precies het omgekeerde probleem. Ik ben slechthorend en wil juist graag altijd ondertiteling. Ik heb het ingesteld op Slechthorend-Hard horend. Toch krijg ik geen ondertiteling. Als ik de ondertitelingsknop indruk van de afstandbediening, dan zie je dat de TV de keuze Slechthorend pakt ipv Slechthorend-Hard horend. Dat duidelijk een bug. Dat heb ik ook doorgegeven aan de Sony Helpdesk. Ik vind de helpdesk bedroevend slecht, ze denken niet mee met de  klant. Ik heb Android 9. Jij ook? Of zit je nog op Android 7?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@bruinsmm 

 

Er is al een topic van je over problemen met de ondertiteling.

Helaas geef je daar geen enkel antwoord op de gestelde vragen.

 

We hebben helaas nog steeds geen glazenbol.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Ik heb de Ziggo app op mijn iPad en kan vandaar streamen naar de TV, ook de commerciele zenders. Bedoel je dat? Op mijn vorige Philips TV kon dat niet, alleen NPO zenders. Kan ik dan ook gemiste uitzendingen van de commerciele zenders zien?

profile.country.NL.title
KLAAS2616
Ontdekker

Ik kan geen exacte beschrijving vinden van de Android-versie (waar vind ik dat?). Wel heb ik half januari nog een update gehad van het systeem. Maar als je de beschrijving van kudos volgt in omgekeerde richting moet het goed komen.