annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ondertiteling altijd aanzetten

OPGELOST
profile.country.NL.title
Dennus
Lid

Ondertiteling altijd aanzetten

Ik zou graag altijd de Nederlandstalige ondertiteling aan willen laten. 
Nu moet ik dat steeds aanzetten als ik op een kanaal kom.
Kan ik dat niet altijd ingeschakeld laten?

Tags (1)
10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
comecme
Lid

Update: nieuw topic https://community.sony.nl/t5/android-tv/ondertitels-niet-uit-te-zetten-op-sommige-zenders/m-p/381489... gestart.

 

Hier ook ditzelfde probleem. Het lijkt er op dat zodra je op een zender ondertitels aanzet, dit voor die zender voor altijd bewaard blijft.

 

 

Ik heb een Sony KD-65A89. Op 3 zenders de ondertiteling Nederlands TXT (dat is dus eigenlijk pagina 888 van teletekst) aangezet via de ... knop op de afstandsbediening. Later weer uitgezet, maar elke keer als ik switch naar een van die zenders staat de instelling weer aan.

 

Als ik op een van die zenders op ... klik staat de instelling op Nederlands TXT. Het is ook te zien door op de i+ knop te drukken.

 

De andere zenders volgen netjes de instelling bij Instellingen | TV kijken | Voorkeuren (Kanalen) | Instellingen ondertiteling | Uitzending.

 

Zet ik daar ondertiteling op Basisinstelling dan staat de instelling op de andere zenders op Nederlands (de gewone, niet TXT). Zet ik de instelling bij de instellingen op Uit, dan zie ik dat ook terug bij de andere zenders. Daar staat dan Uit.

 

Overigens is dit instellingenmenu hetzelfde als bij Instellingen | Apparaatvoorkeuren | Toegankelijkheid | Instellingen ondertiteling | Uitzending.

 

Geen idee of het relevant is, maar ik kijk via Ziggo, via een CI+-module.

 

@HereIsTom @KLAAS2616 kijken jullie ook via een CI+ module? Is het probleem bij jullie ooit nog opgelost?