annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

OLED XR-48A90K Geluid steeds terug op "0"

OPGELOST
profile.country.BE.title
DonDiaz
Nieuw

OLED XR-48A90K Geluid steeds terug op "0"

Heb sinds 14 dagen deze nieuwe OLED tv gekocht en heb een klein probleem met het geluid.  Als ik de tv 's avonds uitzet en ik zet hem de volgende dag terug aan dan staat het geluid altijd terug op "0".  Dit is geen groot probleem maar wel vervelend.  Dit is de tweede zelfde tv die dit heeft, de eerste heb ik terug gestuurd.  

Ik ben ondertussen al verschillende mails gestuurd naar de ondersteuning en heb alle mogelijke voorgestelde oplossingen geprobeerd, zoals software update, fabrieks- en geluidsinstellingen gereset, alle aangehechte apparaten verwijderd, enz..., zonder succes.

Ben ik nu echt de enige met dit probleem of is er toch iets in de instellingen dat ik moet wijzigen.  Graag een oplossing want ik wordt er moedeloos van.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit probleem doet ook hier in Nederland al maanden voor als er geen soundbar gebruikt wordt. Dit geluids problleem wordt hier veroozaakt door de ZiggoGo TV applicatie als deze is gebruikt. Het is op te lossen door deze applicatie "Gedwongen te stoppen". Nu is de vraag welke applicatie dit geluids probleem bij jouw veroorzaakt.

 

Ziggo is hier door Sony van op de hoogte gesteld.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit probleem doet ook hier in Nederland al maanden voor als er geen soundbar gebruikt wordt. Dit geluids problleem wordt hier veroozaakt door de ZiggoGo TV applicatie als deze is gebruikt. Het is op te lossen door deze applicatie "Gedwongen te stoppen". Nu is de vraag welke applicatie dit geluids probleem bij jouw veroorzaakt.

 

Ziggo is hier door Sony van op de hoogte gesteld.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heb je de laatste update er al op staan v6.7612 ?

https://www.sony.nl/electronics/support/oled-tvs-android-a90k-series/xr-48a90k/software/00283238 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.BE.title
DonDiaz
Nieuw

Dat van Ziggo in Nederland had ik ook al ergens gelezen.  Misschien kan ik de apps die ik heb geïnstalleerd eens één voor één verwijderen en trachten te zoeken naar welke app eventueel het probleem veroorzaakt.  Bedankt alvats voor de hulp.

profile.country.BE.title
DonDiaz
Nieuw

Dat was het eerste wat men mij van Sony zelf had aangeraden, maar zonder succes.  Toch bedankt.