annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix wil niet laden

Sjokoprins
Nieuw

Netflix wil niet laden

Hallo,

 

Probleem met netflix op de KDL 43W756C, deze wil namelijk niet laden.

Als ik van de app de updates verwijder dan doet netflix het weer (moet wel opnieuw inloggen).

Helaas wordt netlfix weer op de achtergrond weer geupdate waardoor die niet meer werkt.

Lijkt dit aan de laatste versie van netflix te liggen?

Of is er een bug in de sony firmware?

 

Iemand anders dit probleem?

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Sjokoprins 

IIk heb dit probleem al sinds December 2018.

Als je even zoekt in dit forum vindt je hier veel meer klachten over. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In instellingen - Apps - Netflix het updaten uitzetten/uitvinken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@pa3eia

De KDL 43W756C is geen Android TV.

Volgens mij is dan de procedure enigzins anders. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@broekhua  schreef:

@pa3eia

De KDL 43W756C is geen Android TV.

Volgens mij is dan de procedure enigzins anders. 

Gr, Arie


Als ik de gegevens op de ondersteuningspagina

 van de W756c lijkt het mij dat de W756c op Android draait.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@pa3eia

Je hebt helemaal gelijk. Sorry. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
weeren
Ontdekker

Bij instellingen / Apps (vrij ver naar onderenen doorscorellen en niet de zelf geinstalleerd apps kiezen) "gedwongen stoppen" en dan doet de app het weer een aantal dagen. Ken het probleen en hoop dat het met de update (wanneer) naar android 8 wordt veholpen.

EddyEJ
Nieuw

Dit probleem doet zich volgens mij op alle Sony Android toestellen voor en komt vele malen voor als klacht op verschillende wereldwijde forums op het internet.

Ik heb het probleem ook.

Netflix starten en blijft hangen op de bekende rode N met daaronder een draaiend cirkeltje.

De app gedwongen stoppen lost het probleem op, in de zin dat Netflix opstart en werkt, maar in mijn geval is het probleem meestal de volgende keer (als de tv uit geweest is) dat ik Netflix opstart weer terug.

 

Wellicht kunnen we met zijn alleen een storing melden bij Sony, zodat ze er wellicht iets aan gaan doen.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Ik heb dit probleem zowel bij Sony als bij Netflix gemeld. Uit de reactie hierop meen ik te moeten concluderen dat wij niet serieus genomen worden en afgescheept te worden met niet of tijdelijke oplossingen. Ik heb daarvoor maar een Nvidia Shield TV aangeschaft. Werkt ook op Android maar is een verademing t.o.v. de versie in mijn Sony Bravia van 2016. Hierdoor hoef ik de smartfunctie van mijn Sony niet meer te gebruiken. Hoera. 

Gr, Arie

 

profile.country.NL.title
weeren
Ontdekker

In mijn eerdere opmerking schreef ik al "ik hoop dat de Oreo update een oplossing is voor dit probleem". Vooralsnog lijkt dat zo te zijn. Ik heb dus een Android toesten (KK-49XE9005). Heb afgelopen weekend de update naar Oreo handmatig uitgevoerd (dus op een stick) en gebruik sindsdien de mogelijkheid om Videoland, Netflix etc. met voicecontrol te opnenen. "open Videolan". En dat werk (tot nu toe) goed en gen vastloper meer. 

Voorheen dus: regelmatig problemen met Netfix -> blijven hang op de grote rode N en 

Veelvuldig problemen met Videoland - "oeps geen internet" terwijl internet het gewoon doet.

 

Update naar Oreo zou dus de oplossing kunnen zijn, mits jou toestel daarvoor in aanmerking komt.

Succes.