annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kdl-65w859c hallo zijn er leden die ook deze tv hebben en waar ze problemen mee hebben?

profile.country.NL.title
SjaakH
Ontdekker

Kdl-65w859c hallo zijn er leden die ook deze tv hebben en waar ze problemen mee hebben?

Mijn tv is stuk en heb toen Sony ingeschakeld voor een oplossing, het toestel is pas drie jaar oud en Sony stelde voor om de tv om te ruilen voor een zelfde nieuwe tv met bijbetaling van €509,46. Ik ben akkoord gegaan en dus kwam men vanochtend de tv omruilen, het nieuwe toestel bleek een w857c en zat in een doos die bestemd is voor de kd-65zd9. Toestel opgehangen met de chauffeur waarna bij aanzetten bleek dat het scherm kapot is, mijn conclusie is dat de tv nooit nieuw kan zijn omdat de doos verkeerd was en ,logisch, onverzegeld. Toestel weer mee terug gestuurd en te horen gekregen dat er weer een 'nieuwe' wordt  afgeleverd. Nu wil ik wel kwijt dat het geloof dat er een nieuwe komt tot het nulpunt is gedaald en denk dat ik maar beter een nieuw model kan kopen met een coulance, zijn er leden die dezelfde ervaring hebben? Graag jullie reacties, Mvg Sjaak

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @SjaakH, weet je zeker dat ze niet bedoelde dat je een nieuwer toestel kreeg? Als in jonger? 
Meestal zijn het refurb modellen namelijk waar ze mee omruilen. Vraag het anders goed na. 

profile.country.NL.title
SjaakH
Ontdekker

Hoi Vince, in de factuur staat duidelijk, nieuwe lcd zelfde type, als het om een gereviseerde gaat en men had mij dat medegedeeld zou ik niet akkoord zijn gegaan want voor €.600.-, koop ik een gereviseerde op internet, en met een maand geduld had ik de backlitestrip zelf wel vervangen. Meestal is er 1 led kapot en die kan ik zelf vervangen. Als alternatief bestel ik de strip bij Aliexpress voor€75.-, dus ik voel me echt bedonderd. Niet hetzelfde toestel en ook nog in een kd-zd9 doos.......ik vraag om een coulance zodat ik een nieuw toestel, Kd-65zf9,  kan aanschaffen. Tenslotte is de w859c pas drie jaar oud. Mvg Sjaak

profile.country.NL.title
SjaakH
Ontdekker

Hallo, Krijg ik nog een reactie op mijn reactie?