Deel jouw ervaring!
We krijgen een foutmelding
Tvq pd 101 5.2.5 we kunnen deze titel momenteel niet afspelen bij Netlix wanneer we onze bluetooth headphones aanzetten
Output staat op pcm
Input via optical audio cable
Netflix werkt prima wanneer we de headphones disconnecten
Ze werken wel ook met andere apps zoals tv en disney+
Reeds geprobeerd:
Netflix & tv opnieuw opstarten
Netflix quality lager zetten
Cashe/data/updates netflix verwijderen
Updates tv zijn reeds ok
Iemand een idee wat we kunnen doen om dit op te lossen?
Begrijp ik het dan goed, het probleem doet niet voor als de audio via de TV-speakers wordt gegeven?
- Type TV???
- Type headphone???
73's
Hallo,
Klopt, het werkt enkel niet via de bluetooth headphone, wel met de audio van de tv zelf.
Tv: Bravia KD-49XH8096
Headphone: Avantree
Ondertussen is het gelukt door de videokwaliteit van netflix te verlagen, dan de cashe te verwijderen en dan
Netflix terug op te starten.
Het ligt dus aan de 4K of hoogte videokwaliteit van netflix in combinatie met de bluetooth headphones
De XH8096 heeft geen audio via de BlueTooth verbinding.
73's
Ze zijn aangesloten via een wireless audio transmitter: audikast plus van avantree.
De transmitter is op de Sony tv aangesloten via de optical audio cable en hdmi kabel.
De hoofdtelefoons zijn aangesloten op de transmitter.
Alles werkt nu, ook de hoofdtelefoons met Netflix, maar niet op 4K streaming kwaliteit van Netflix. Wel lagere resolutie.
Evy