annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix crasht bij afspelen serie/film

OPGELOST
profile.country.NL.title
chill1978
Ontdekker

Netflix crasht bij afspelen serie/film

Hoi, sinds kort heb ik de Sony Bravia XR-55A90J. Om de ca. 15  minuten crasht de Netflix app en dat is behoorlijk irritant. 
Weet iemand hier een oplossing voor? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als ik Google hier naar zie ik je dat zeker niet de enige bent met dit probleem. Ook andere apps crashen blijkbaar.

Lijkt me dat hier een software update voor nodig is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

TV opnieuw op laten starten door op de afstandbediening de Aan/Uitknop ingedrukt houden totdat er menu op TV verschijnt, daar kiezen voor Opnieuw opstarten.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoe is de verbindingen met het thuisnetwerk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
chill1978
Ontdekker

herstarten vaker geprobeerd, werkt helaas niet

 

profile.country.NL.title
chill1978
Ontdekker

WiFi verbinding getest via de netflix app 120mbps

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

In de app uitloggen van je account. App afsluiten en daarna app weer opstarten en opnieuw inloggen.

 

Bij Netflix zelf staat;

We onderzoeken momenteel dit probleem. Neem contact op met de klantenservice om ons te helpen bij dit onderzoek.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het kan mogelijk zijn dat het druk is op het wifi-thuisnetwerk, probeer een tijdelijk met een UTP kabel ofdat het probleem dan ook voor doet. Wel tijdelijk de wifi uitschakelen.


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
chill1978
Ontdekker

Bedankt voor de tips,  helaas heeft het kabeltje aansluiten en opnieuw inloggen niet geholpen. 
denk dat ik op een update van Netflix moet wachten en in de tussentijd via de PlayStation kijken. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier is versie 8.2.3. 4012 geinstalleerd.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
chill1978
Ontdekker

Bij mij ook 8.2.3-4012 R2020.1