annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na laatste update Blijft TV KD49XE9005 aangaan na afsluiten met Mediabox XL AB

profile.country.NL.title
Wieper
Nieuw

Na laatste update Blijft TV KD49XE9005 aangaan na afsluiten met Mediabox XL AB

Na laatste update van 4 dagen geleden blijft de TV KD49XE9005 aangaan na afsluiten met Mediabox XL Afstand Bediening. Heb de TV al 4 jaar en nooit last gehad hiervoor, heeft iemand een oplossing hiervoor? Want moet nu 2 afstand bedieningen gebruiken om alles uit te zetten.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar stuurt de mediabox (update?) steeds een puls over HDMI om de XE9005 aan te zetten.

Het is toch ook mogelijk om de afstandsbediening van de mediabox te koppelen met de XE9005.

Afstandsbediening koppelen aan je televisie 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
initcool
Ontdekker

Ik heb het probleem ook, maar dan bij kd-55xe9005

En voor de update werkte alles/mediabox prima, dus ik wijt alles aan de update en nergens anders aan.   Draait nu na de update op 5.3.18.022

profile.country.NL.title
initcool
Ontdekker

Sterker nog, wat een ellende. TV valt gewoon uit, midden in iets wat aan staat.

- Niet afsluiten met de mediabox

Na een factory reset, volgende lijken verholpen:

- TV valt midden in een uitzending uit, alles op zwart alsof de stroom er vanaf is

- zag wat overlay vanuit de mediabox die niet weg wilde, bovenste rand. Na een hard reboot is het, vooralsnog, weg

profile.country.NL.title
Awesomeness
Ontdekker

Hier ook, ik geloof donderdag update gedaan en sindsdien springt hij na het uitzetten weer aan alsof de stroom er helemaal vanaf is geweest, en als ik mijn ps4 pro aanzet dan zou die normaal moeten overspringen van home channel naar hdmi, hij sprong wel maar kreeg geen beeld helaas. En voor de update werkte alles perfect dus ik hoop dat ze dit snel oplossen want ik heb geen zin dat straks de tv de hele dag aan staat als ik net de deur uit ben.

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Het enige wat je kan doen is toestel uitschakelen en stroomkabel losmaken.

Vervolgens een geforceerde reset naar de fabrieksinstellingen middels 3 knopsmethode.

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00159906

Wacht een paar minuten tot het geforceerd herstellen van de fabrieksinstellingen is voltooid. De tv wordt twee keer opnieuw opgestart (aan- en uitgezet).

De installatieschermen met Welcome (Welkom) verschijnen twee keer op de tv. Stel niets in het eerste installatiescherm met Welcome (Welkom) in. Het herstel van de fabrieksgegevens wordt automatisch uitgevoerd binnen één minuut na het eerste installatiescherm met Welcome (Welkom).

succes Hans

profile.country.NL.title
Awesomeness
Ontdekker

Maar het slaat toch nergens op dat we bij iedere update die sony tot nu toe uitgeeft wij weer iets speciaals moeten doen om de tv weer fatsoenlijk aan het werk te krijgen. Toen ik hem kocht werkte hij prima toen kwam mijn eertse update en die gaf problemen met netflix, de 2de update gaf problemen met de tijd en datum, en nu deze geeft weer problemen met het vanzelf aangaan van het beeldscherm na het uitzetten. Begrijp me niet verkeerd maar als dit zo door gaat is dit mijn laatste sony tv. En ik snap zo wie zo niet waarom hij iedere keer een update nodig heeft als alles naar behoren werkt behalve als sony een update geeft.