annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-50W807C wall-mount attachment

profile.country.NL.title
robbertjs
Ontdekker

KDL-50W807C wall-mount attachment

Ik heb nu al enkele jaren een Sony Bravia tv. Deze heeft altijd op de standaard gestaan. Echter, nu ik ga verhuizen wil ik deze gaan ophangen. Aangezien ik de doos en de handleidingen niet meer heb liggen heb ik deze van internet gehaald. Nu staat er alleen bij de wall-mount bracket manual dat ik de wall-mount attachment pinnen nodig heb die bij de tv geleverd zijn. Deze heb ik niet meer. Zijn deze pinnen alleen nodig wanneer je de Sony wall-mount bracket gebruikt of heb je deze pinnen ook voor elke andere universele beugel nodig? En mocht dit zo zijn, kan ik deze pinnen nog ergens kopen?

 

Alvast bedankt,

 

Robbert

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedemiddag,  

 

Welkom op het Sony forum! Wellicht kunnen de experts op dit platform je wat handige tips geven. Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan zal ik het tevens intern even voor je navragen!  

 

Met vriendelijke groet, Eva

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op de ondersteunings pagina van de W807c is de beschrijving van de muurbeugel met de maten van de schroeven te downloaden.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
robbertjs
Ontdekker

Bedankt voor je snelle bericht!

 

die beschrijving had ik inderdaad ook gevonden. Maar ze hebben het daar over attachment bolts die bij mijn tv geleverd zijn. Deze heb ik niet meer. En ik vraag me af of ik deze echt nodig heb en waar ik deze twee bolts zou kunnen kopen. 

Alvast heel erg bedankt,

Robbert 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@robbertjs 

Let goed op de lengte van eventuele schroeven (bolts) die je gebruik. Die mogen absoluut niet te lang zijn anders doorboor je hiermee je scherm. Gr, Arie

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In de bovengenoemde link wordt aangegeven welke schroeven je allemaal nodig heb.

Met  PSW 6x20 wordt bedoeld: M6 en 20mm lang, bij elke bouwmarkt zijn alle schroeven te koop.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@pa3eia @robbertjs

Let goed op de lengte van de, schroeven. Dit is mede afhankelijk van de lengte van de afstandbusjes, welke gebruikt worden. Kijk voorzichtig met bv. een tandenstokertje hoe diep de schroefdraad de TV ingaat.