Deel jouw ervaring!
Net (weer) een nieuwe Sony KD-55AG9 gekregen. De eerste had ik net 3 maanden en daar verscheen een rode balk door het beeld. Kreeg van Sony meteen een nieuwe. Maar nu het probleem dat, met een bekabelde LAN verbinding, de apps Disney (haperend beeld), Spotify, TuneInn, YouTube ik geen geluid heb en ze t niet doen. Het heeft t wel gedaan voor een aantal dagen. Alle controles gedaan en verbindingen zijn allemaal 'OK'
Wie kan mij helpen wat dit voor probleem is?? Al veel dingen gehad en meegemaakt, maar dit is weer een nieuwe 😟 En zo blijven we bezig.... Begin bijna te twijfelen of ik wel een 'nieuwe' TV heb terug gekregen.....
Beste Bianca,
Wat vervelend dat je problemen hebt met je televisie.
Hopelijk kan iemand je hierover adviseren.
Anders kun je even contact opnemen met onze Support.
Met vriendelijke groet,
Amal_S
Netwerk problemen zijn vaak lastig. Het kan op veel plekken misgaan. voor je modem, in de modem/router, bekabeling, overige netwerk componenten en dan op eindstation je TV.
Hoe is het aangesloten.
Modem --> Router --> switch --> UTP naar je TV
Modem --> Router --> UTP naar je TV
Modem --> Switch --> UTP naar je TV
Modem --> UTP naar je TV
of anders ?
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
* Andere UTP kabel
* WiFi al eens geprobeerd
* herstart modem/router
* fabriek reset TV
* etc. etc....
Al heel wat maanden verder en nog steeds hetzelfde probleem. “Ziggo netwerk verbonden, maar geen internet” waardoor ik nog steeds youtube, spotify ed niet kan gebruiken. Ik heb echt een expert nodig om dit probleem te verhelpen, want bij Ziggo weten ze niks! Aan mijn Ziggo modem zit wel Philips Lightening en Time Capsule van Apple gekoppeld? Heb ik proxy instellingen nodig, dat zou toch allemaal automatisch moeten gaan?
alsjeblieft is er iemand die mij kan helpen...heb alles inmiddels geprobeerd en ben erg 'desperate' 😔 Welke grote kenner heeft de oplossing voor mij??? 🙏🏼
Je ben niet de enigste, er zijn verschillende topic's met de oplossingen.
suc6 ermee,
73's