annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD49X8305 blijft in restart loop hangen na update

profile.country.NL.title
Gkoch01
Ontdekker

KD49X8305 blijft in restart loop hangen na update

Sinds vanochtend blijft mijn TV (KD49x8305) hangen in z’n restart; waarschijnlijk na een autoupdate. 

ik zie even het ledlicht wit oplichten, krijg dan de 4 bravia icoontjes te zien, maar dan loopt ie niet door.  Net alsof die vastzit in zijn eigen restart. Om de paar min herhaalt ie dit proces

Ik krijg dus geen beeld en kom ook met geen mogelijkheid in het menu. Heb geprobeerd een harde reset te doen dmv de volume -knop en de uitknop tegelijk in te houden tegelijkertijd met de stroom er opnieuw op. Maar ook dat pakt die niet. Ik zie ledlicht wel groen oplichten en laat dan de 2 knoppen los, maar nada noppes. Heb dit zeker 10 keer geprobeerd. 

Wat kan het zijn? Iemand een idee?

Anders enig idee hoe ik in hemelsnaam het menu kan bereiken zodat ik fabrieksinstellingen kan terugzetten?

 

Of is het moederbord mogelijk naar de knoppen en kan ik maar beter een nieuwe tv halen? (Deze is nu slechts 3,5 jaar oud maar garantie dus wel verlopen)

 

Somebody??

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Gkoch01  schreef:

Sinds vanochtend blijft mijn TV (KD49x8305) hangen in z’n restart; waarschijnlijk na een autoupdate. 

De laatste automatische update dateert van rond eind juni 2019, dat de X8305c nu blijft herstarten kan niet aan een OTA update liggen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi welkom in de Sony Community. Wellicht ten overvloede maar misschien heb je iets aan het volgende hulpartikel ?

Hopelijk kunnen de experts hier in de community je verder advies geven.

 

profile.country.NL.title
Gkoch01
Ontdekker

Ik had inmiddels ook gezien dat de laatste firmware update vorig jaar was. Jammer, want nu bekruipt mij het gevoel dat het een ander probleem is. Iets heeft ervoor gezorgd dat de tv in een soort van reboot-loop terecht is gekomen. Maar wat..?

ik heb inmiddels ook een serviceverzoek lopen. Voor nu is het belangrijkste dat ik weer in het tvmenu zelf kan komen. En dat lukt dus niet. 

profile.country.NL.title
Gkoch01
Ontdekker

Dank voor de link, maar deze had ik ook al gezien en doorgespit. Ik kan deze stappen nl niet doorlopen, omdat ik met geen mogelijkheid meer in tv menu kom. Blijft in reboot loop hangen. En dat is mijnsinziens uitdaging nr 1.