Deel jouw ervaring!
Hallo allemaal.
Ik heb op 21 oktober een nieuwe tv gekocht! Helemaal happy natuurlijk zo’n 75 inch scherm aan je muur.
Nu heb ik alleen al sinds het begin een probleem waarbij het lijkt alsof m’n tv “vastloopt” en schakelt de tv uit en start vervolgens opnieuw op.
Nu heb ik al meerdere klachten voorbij zien komen alleen waren dat tv’s van 2016-2017... van dit model heb ik nog niets voorbij zien komen.
iemand ideeën wat dit kan zijn en wat ik hieraan kan doen?
Hallo
Ja midden onder het kijken of gamen geeft de tv een ratelend/ trillend geluid en start dan opnieuw op. Ik krijg dan eerst Sony te zien en daarna opstartscherm van android. Soms doet hij dat 2x op een dag, vervolgens een paar dagen niet.
Gr Jan
Laatste update staat geinstalleerd?
Ik jat onderstaande lijstje even uit een ander topic hier.
Deze oplossing kan je proberen:
▪ TV set is rebooting randomly since the latest software update
- Enable “Simple IP Control” and disable “RS232C Control”
Rs232C Control kun je uitschakelen bij instellingen voor TV kijken en dan bij je HDMI poorten.
Op dit moment zijn dit de issus die met de XH90/92 line spelen, aan de oplossingen (Firmware update) wordt (hard) gewerkt.
▪ Short screen flash or flicker can be observed on XH90/92 sets
- Disable MotionFlow on the related inputs
▪ Not possible to install satellite (DVB-S) channels
- Contact support to receive service pack
▪ TV set is making “Click” sounds while in standby
- Enable “Simple IP Control” in network settings
▪ TV set is rebooting randomly since the latest software update
- Enable “Simple IP Control” and disable “RS232C Control”
▪ TV set is continuously rebooting (reboot loop)
- Public Article: link
▪ Back Cover looks dirty, stained
▪ No Sound from Set-Top Box connected via HDMI
- Change HDMI mode from enhanced to standard
▪ TV is changing channels by itself (channel jumping)
- Perform Soft Reset
▪ No Picture (sound available) when starting the TV from Standby
- Power cycle
▪ No Power From Standby
- Power cycle
▪ Netflix does not load (error -100 displayed).
Sound or picture concerns for XH90 and XH92 Televisions
▪ TV has no sound or picture when connected to a PS5 with an HDMI cable
- Set HDMI mode to standard
▪ Why is the text on the TV blurry when receiving a 4K 120Hz signal from another device?
- Will be improved with next FW
Solved
▪ Sound is not in sync with the TV picture (lip sync) or sound cracks on FY20 sets
- Remove TuneIn / HBO Go app
Via de ondersteunings pagina van je toestel is "belangrijke informatie" te vinden.