annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55XE9005 + update v6.6520

profile.country.NL.title
Jamie91
Ontdekker

KD-55XE9005 + update v6.6520

Vandaag is de nieuwe update voor mijn tv geïnstalleerd. Direct na afloop van de update begon de ellende.

De tv reageert heel traag of helemaal niet op de afstandsbediening. Het beeld blijft op een aantal zenders op zwart, wel geluid en op dat moment loopt de gehele tv vast. Het ledlampje van de tv reageert wel op de afstandsbediening, de tv zelf niet. Meerdere malen op de aan-uit knop op de afstand drukken om te rebooten en dan loopt die direct weer vast. 
Een vriend van mij heeft de XE8599 en hij heeft sinds de update geklooi met de computerherkenning en eveens het trage. Heb de 'nieuwe' update via USB nogmaals geprobeerd maar dat werkt natuurlijk niet. Stroom er helemaal afgehaald, daarna werkt die eventjes tot je een aantal keer zapt en dan loopt die weer vast of zwart beeld etc.

 

Meer mensen met deze problemen? Is er een workaround?

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Jamie91  schreef:

Meerdere malen op de aan-uit knop op de afstand drukken om te rebooten en dan loopt die direct weer vast. 


Meerdere malen is geen reboot. Om een "powerreset" uit te voeren moet de aan/uit (groene) knop ingedrukt houden totdat er een scherm in beeld komen dat de TV wordt uitgeschakeld.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jamie91
Ontdekker

Die powerreset pakt die dus niet als die vast loopt. Die heb ik net kunnen doen toen die even normaal deed. De eerdere zet met meermaals op de aan uit knop, resulteerde alleen in een Android reboot.
Echter ook de powerreset geeft nog niet het juiste effect. Blijft een vertraging aanwezig of helemaal niet reageren van de tv.De frequentie van het vastlopen is met de vele resets wel afgenomen en lijkt iets willekeuriger plaats te vinden dan eerder.

De factory reset is mijn laatste optie want heb niet veel zin weer alle instellingen te moeten aanpassen.
Ik kijk hem even aan!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tijdelijke work-around

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jamie91
Ontdekker

Aantal dagen ging het goed en nu hapert het systeem weer. Lijkt alsof er regelmatig een powerreset nodig gaat zijn. Zou fijn zijn als de technici van Sony hier naar kijken in de update. Dit lijkt mij niet de bedoeling.
profile.country.NL.title
Jamie91
Ontdekker

De tijdelijke workaround waaraan je refereert heeft te maken met de tijdsinstelling. Daar heb ik geen problemen mee. Die loopt synchroon. Ik gebruik overigens geen mediabox maar een ci+ module.
profile.country.NL.title
Jamie91
Ontdekker

Ik word echt een beetje moe van dit geklooi.
Tv blijft vastlopen, hangen, kan niet opnieuw opstarten, direct na opstart weer hetzelfde...

Van Sony uit gebeurt er maar niets, hier op t forum komt er ook geen oplossing...belabberde ondersteuning...ik zal niet de enige zijn met deze klachten...sony doe eens iets!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Deze oplossing al gezien?

@pa3eia  schreef:

Het zwarte beeld met geluid en de infobalk blijvend in beeld is helaas een bekend eufel na de laatste software update.

Het is nagenoeg op te lossen door in Instellingen - Zender installatie - Digitale Set-up - Technische instellingen de Auto service update uit te zetten.

 


suc6 ermee,
73's

 



suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jamie91
Ontdekker

Deze is bij mij niet in of uit te schakelen....zou dit komen door de CI+ module?