annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kapotte TV

Avenger1975
Nieuw

Kapotte TV

Hallo,

 

Ik bezit momenteel voor de 2e keer een KD-XF9005 nadat de eerste omgeruild moest worden ivm storingen. De 2e tv is net zo erg of misschien wel erger. Geen 4k dolby vision met mijn apple tv (de vorige wel) Tv constant opnieuw opstarten vanaf android, switchen van hdmi kanalen uit zichzelf en zo kan ik nog wel doorgaan. Is er iemand die misschien weet waar je echt met een klacht terecht kan. Want ik heb nu al om de dag contact met sony support, maar daar zeggen ze dat het is doorgespeeld naar een andere afdeling maar niemand die reageert. 

 

Ik ben nu al echt klaar met dit merk, wat een slechte service van sony. Hoe moeilijk kan het zijn om te zeggen sorry en we gaan er achteraan voor u. Klant is koning???

 

Graag hoor ik of iemand ook deze klachten herkend en misschien een oplossing weet. 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Avenger1975  schreef:

switchen van hdmi kanalen uit zichzelf


Een HDMI probleem, waarschijnlijk is er nog meer aangesloten op de HDMI ingangen.

Probeer eerst eens te achterhalen welke poort met welk apparaat het probleem veroorzaakt.

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!