Deel jouw ervaring!
Krijg bij de instellingen op mijn TV wel mijn netwerk te zien, maar als ik verbinding moet maken duurt het lang en krijg dan de melding dat hij niet wil verbinden.
Heb zowel TV als modem al een keer opnieuw opgestart maar mocht niet baten.
Al mijn andere apparaten maken wel verbinding via die Wifi die op kanaal 10 staat.
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Denk dat ik het al heb gevonden, schijnbaar kan de TV niet tegelijk verbinden met Ethernet en WiFi, met de internetkabel uit de TV maakt hij nu wel verbinding met WiFi.
het lijkt er op dat je geen ip adres krijgt van je router....
de router een resetje geven is een optie of eea handmatig instellen werkt ook wel.
suc6
PS:
ik weet niet hoe oud de televisie is maar er is onlangs een grote update uitgegeven om onder andere dit probleem op te lossen.
@peter.1.2.3.4.5.6 Dank voor je reactie! Ik heb de modem al opnieuw opgestart en de TV is vrij nieuw en heeft paar weken geleden nog een update gehad.
en de tv handmatig een ip-adres geven bij de netwerkinstellingen van de tv?
@peter.1.2.3.4.5.6 Eh... waar kan ik dat vinden?
@HereIsTom schreef:
Denk dat ik het al heb gevonden, schijnbaar kan de TV niet tegelijk verbinden met Ethernet en WiFi, met de internetkabel uit de TV maakt hij nu wel verbinding met WiFi.
Dat is toch normaal dat de LAN-verbinding altijd voorrang heeft op de Wifi.
Het is ook aanbevolen om als de LAN-verbinding gebruikt wordt, de wifi uit te schakelen.
73's
@pa3eia Ok, maar op mijn andere apparaten heb ik wel LAN en WiFi tegelijk, vandaar 😉
Maar goed nu weet ik dus dat dat niet kan op de TV.