annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan geen statisch netwerk instellen na laatste update

OPGELOST
profile.country.NL.title
Awesomeness
Ontdekker

Kan geen statisch netwerk instellen na laatste update

Beste leden.

 

Na de laatste update is het bij mij niet meer mogelijk een statisch netwerk te maken, dit heb ik natuurlijk wel nodig aangezien netflix dit vraagt want met een gewoon netwerk geeft hij fout code nw-2-5 aan heeft iemand een oplossing of het zelfde probleem.

Het gaat overigens om de KD 55XF8505.

 

Ook heb ik na de laatste update de tv een hard reset moeten geven aangezien die steeds na iedere update wel een nieuw probleem krijgt (dit vind ik overigens zeer slecht van sony).

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ik zou het statisch adres instellen in je router. Veel makkelijker. Dus IP adres koppelen aan MAC adres van je TV.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Wat bedoeld u met statisch netwerk?

* vast IP adres

Als u vast IP adres gebruikt. Is deze niet nog stiekem door ander apparaat in gebruik. Dit komt vaker voor als men met statische (vaste) IP adressen wil instellen. Je dient dit adres in je router (DHCP server) ook statisch te maken. 

 

Of bedoel je wat anders? Bijvoorbeeld bekabeld en draadloos? 

 

Als je zoekt op "code nw-2-5" vindt je al aardig wat tips die je kunt doorlopen. Wat heb je al doorlopen? 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Awesomeness
Ontdekker

Zoals ik het zeg je kan de tv op DHCP of statisch verbinden met het netwerk. Dit had ik al eens ingesteld maar omdat je bij sony updates konstant de tv een hard reset moet doen omdat sony geen fatsoenlijke update kan uitdraaien moet ik ook weer alles opnieuw instellen. Maar nu wilde ik gister de tv op statisch netwerk zetten aangezien netflix weer begint te zeuren met de nw-2-5 code oftewel geen verbinding terwijl de rest van de apps op de tv wel werkt maar ik kan niet handmatig een statisch netwerk instellen want hij gaat niet naar de volgende instellingen.

profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ik zou het statisch adres instellen in je router. Veel makkelijker. Dus IP adres koppelen aan MAC adres van je TV.