annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI 2.0 & Update naar Android Oreo KD-43XD8305

profile.country.NL.title
DRBmasterZ
Nieuw

HDMI 2.0 & Update naar Android Oreo KD-43XD8305

Beste Community,

 

Ik en misschien andere zitten ook met deze problemen. Ik hoop dat ik bij beide een antwoord en een oplossing zou kunnen krijgen. Hieronder aan heb ik mijn problemen beschreven.

 

Probleem 1 =

Bij displayspecifications.com ( https://www.displayspecifications.com/en/model/813d634 ) wordt er weergeven dat er 4x HDMI poorten aanwezig zijn die voorzien zijn van HDMI 2.0. Echter merkte ik dat poort 1 en 2 geen HDR signaal bieden en 30hz 4K beeld, dus geen 60hz . Dit heb ik namelijk getest met mijn Xbox One X en Apple Tv 4K. (Zelf heb ik wel HDMI 2.0 kabels, dus het kan niet aan mijn kabels liggen. Op poort 3 en 4 geven ze beide wel aan dat ze herkennen dat het een 4K 60 hz, HDR signaal is)

 

Is het mogelijk dat dit op te lossen is met een softwareupdate. Ik neem aan dat het hardwarematische wel mogelijk is, zo niet zou ik graag een duidelijke uitleg willen en geen standaard antwoord van dat het niet mogelijk is klaar.

 

Probleem 2 =

Omdat ik deze tv in 2017 gekocht ga ik ervan uit dat het een 2017- model is. Maar waarom is nog steeds geen Android 8 Oreo uit voor deze tv? En komt deze er nog? 

 

 

(PS. Foto's komen van een eerdere post.)

 

HDMI 2.0 ProbleemHDMI 2.0 Probleem

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dacht dat met de laatste update de HDMI poorten gelijk waren.

 

Dit een toestel van aug'16.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DRBmasterZ
Nieuw

Nee dit is niet het geval bij mij en wellicht andere. Ik zie nog steeds bij mijn HDMI instellingen staan dat het gaat om poort 3 &4.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik dacht dat er maar een paar poorten enhanced waren op de XD modellen. Je kunt ze per stuk enhancen en zie je wat ze aankunnen?