annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HBO GO

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

HBO GO

Is het al bekend wanneer de HBO Go App beschikbaar komt op de Sony Android. zo als op de Samsung Tv's 

 

 

 

 

 

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Daar is niks over bekend.

De applicatie vanuit de Playstore installeren, eventueel via de omweg (Tablet/Telefoon >>> PC >>> TV).

 

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
romeije59
Lid

heb ik naar gekeken maar daar krijg ik de melding dat mijn dat deze niet geschiekt is voor mijn andriod tv

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De HBO.apk downloaden via een pc, via teamvieuwer of USB-Stick op de TV zetten, en de .apk installeren via ES Explorer.

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
romeije59
Lid

ZO das een mond vol, dat is net iets te technisch voor mij, maar wij gaan eens kijken wat ons vriend google zegt over deze methode 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een andere mogelijkheid is via de applicatie MyPhoneExplorer.

 

suc6 ermee,

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
romeije59
Lid

Bedankt (beetje laat) voor deze reactie's eens kijken wat ik er mee kan gaan doen. Is er al iets bekend dat er actie's van uit Sony zijn om de HBOapp op de android tv te krijgen. Dit lijkt mij gewoon thuis te horen op een beetje Smart tv 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Denk eerder dat HBO met geld over de brug moet komen. Met de TV Playstore maak je misschien in de toekomst meer kans.

Anders de HBO app gebruiken uit de Tablet/telefoon. We natuurlijk deze blijven updaten als er een update beschikbaar is.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
romeije59
Lid

Ben er mee aan de gang geweest HBO.apk gedownload uitgepakt en op een usb stick gezet, Usbsticky in Tv via ES Explorer geopend. Dan krijg ik de melding bestand word niet herkend.   ? 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


romeije59 schreef:

Bedankt (beetje laat) voor deze reactie's eens kijken wat ik er mee kan gaan doen. Is er al iets bekend dat er actie's van uit Sony zijn om de HBOapp op de android tv te krijgen. Dit lijkt mij gewoon thuis te horen op een beetje Smart tv 


Sony is niet verantwoordelijk voor het aanbod van de apps. 
HBO kan zelf zijn app updaten naar 5.0+ en dan is hij meteen beschikbaar op Android TV ook. 

Het is ook mogelijk dat wanneer Sony de software naar 5.1 update, er ook meer apps beschikbaar zijn wegens compatibiliteit.