annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Harmony Elite en Sony 55XE9305 slechte combi

OPGELOST
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Harmony Elite en Sony 55XE9305 slechte combi

Sinds dat ik deze TV heb zijn er al problemen met de verbinding tussen de Harmony Elite en de tv.

Eigenlijk is de ab niet te gebruiken icm de tv, met andere apparaten geen problemen.

Twee toetsen na elkaar indrukken geeft onderstaand probleem.

Dan klik ik op 'OK' en kan ik weer twee toetsen indrukken en begint het weer opnieuw.

 

Ik word er gek van, van pure ellende de Sony ab maar erbij gepakt en die werkt prima.

Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen?

En ja, Logitech zegt dat het aan Sony ligt, hmm, natuurlijk.............

IMG_0673.JPG

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Check eerst je firmware versie. Is het de laatste versie. Ergens in April is er update geweest voor 

  • Resolved issue with long buttons presses(e.g., volume or direction commands) when using Sony's Android TV

https://support.myharmony.com/en-us/release-notes

 

Je hebt waarschijnlijk nu "Scan" --> "Wi-Fi Devices" gedaan. Dit doe je nu niet je selecteert je tv uit de lijst van apparaten. Zie voor uitleg de handleiding van je Harmony Elite remote. 

 

Verwijder eerst je oude apparaat alvorens je opnieuw toevoegt. Heb je deze toegevoegd kun je deze aan je "activiteit" toevoegen. Zelf doe ik hoofdzakelijk via usb kabel tussen laptop en remote. Werkt voor mij makkelijkste. 

 

Kom je er niet uit hoe je Harmony remote te configureren. Dan kun je op de volgende site ondersteuning vragen. 

https://community.logitech.com/s/

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het lijkt erop dat er iets niet goed gegaan is met de configuratie voor de XE9305. Misschien opnieuw nog eens doen?

 

Is het bekend dat je tegenwoordig met de camera van de telefoon o.i.d. het Infra Rood lampje kan zien.

 

 

73's

 

ps. de XE9305 heeft toch Android aanboord, hiervoor is er apart Android TV gedeelte onder televisie in de community.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Nee, niet bekend dat ik dan het infra rood lampje kan zien.

Wanneer ik een herinstallatie doe, ben ik zeker ook al mijn instellingen kwijt?

En mijn apps ook kwijt dan?

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Je de tekst op de afbeelding kan ik niet lezen. Welke apparatuur heb je in de "activiteit" staan en welke acties voeren ze uit?. Heb je ook de volgorde al eens aangepast van de activiteit. Kan zijn dat acties elkaar bijten. Eventueel vertraging inbouwen tussen de acties. 

 

Andere wat je nog kan doen is "activiteit" en apparaten van de activiteit verwijderen en opnieuw aanmaken.  

 

Gebruik al aantal jaar de Elite in de huiskamer en tegenwoordig ook één in mijn kantoortje. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

De tekst "Kan geen verbinding maken met Sony 4K via Wifi, gebruik de Harmony app een tijdje om probleem oplossung te zien"

Al mijn andere activiteiten werken gewoon prima, geen problemen.

Alleen op het moment dat ik de Sony wil bedienen krijg ik deze ellende, en ja, de wifi op de tv staat aan, ook de Wifi-direct, allebei al onafhankelijk van elkaar uitgezet.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

je hoeft je tv niet te verbinden via WiFi. Je kunt TV toch uit de lijst selecteren van Logitech Harmony en IR aansturen. Dan werkt het zoals je verwacht 😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Die begrijp ik even niet.

Lun je uitleggen wat je precies bedoeld?

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Check eerst je firmware versie. Is het de laatste versie. Ergens in April is er update geweest voor 

  • Resolved issue with long buttons presses(e.g., volume or direction commands) when using Sony's Android TV

https://support.myharmony.com/en-us/release-notes

 

Je hebt waarschijnlijk nu "Scan" --> "Wi-Fi Devices" gedaan. Dit doe je nu niet je selecteert je tv uit de lijst van apparaten. Zie voor uitleg de handleiding van je Harmony Elite remote. 

 

Verwijder eerst je oude apparaat alvorens je opnieuw toevoegt. Heb je deze toegevoegd kun je deze aan je "activiteit" toevoegen. Zelf doe ik hoofdzakelijk via usb kabel tussen laptop en remote. Werkt voor mij makkelijkste. 

 

Kom je er niet uit hoe je Harmony remote te configureren. Dan kun je op de volgende site ondersteuning vragen. 

https://community.logitech.com/s/

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Bedankt voor de info, ga er straks mee aan de gang.

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

@Instaphoto

Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar probleem lijkt opgelost.

Apparaat verwijderd, nieuw apparaat toegevoegd, kreeg idd een keus uit 5 mogelijkgeden en had de bovenste gekozen, terwijl ik, zoals nu blijkt, de onderste moeten kiezen. "Ik weet zeker dat het de 55XE9305 is" optie.

Bedankt voor de hulp