annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid gaat niet zachter of harder via afstandsbediening

OPGELOST
profile.country.NL.title
antoonvanlanen
Nieuw

Geluid gaat niet zachter of harder via afstandsbediening

Bose soundbar gekoppeld met Sony KD-49XH9505. Bij instellingen is de soundbar gekoppeld. Sinds 27 mei kunnen we het geluid niet meer harder of zachter zetten via de afstandsbediening. We kunnen wel switchen naar de tv speakers en dan kan het geluid wel harder en zachter worden ingesteld. 
maar het geluid van de soundbar is zoveel beter.

weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
antoonvanlanen
Nieuw

Ik heb deze morgen tv aangezet en in eerste instantie totaal geen geluid meer op mijn soundbar. Aan/uit knop soundbar afstandsbediening ingedrukt. Toen had ik weer geluid en kan het nu ook weer harder en/of zachter zetten. Ik weet niet hoe deze verstoring is ontstaan maar blij dat het weer werkt.

bedankt in ieder geval voor uw reactie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het volume vanuit de XH9505 wordt d.m.v. de HDMI-verbinding geregeld naar de Sonos.

Is de Sonos nog zichtbaar in de XH9505?

De XH9505 heeft de laatste tijd geen update gehad, of dat de Sonos een update gehad heeft is aan deze kant niet bekend.

Wat je als allerlaatste kan uitvoeren is de fabrieksreset op beide apparaten, maak vooraf dan foto's van de instellingen zodat je het niet weer moet uitzoeken wat voor jouw de juiste instellingen zijn.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
antoonvanlanen
Nieuw

Ik heb deze morgen tv aangezet en in eerste instantie totaal geen geluid meer op mijn soundbar. Aan/uit knop soundbar afstandsbediening ingedrukt. Toen had ik weer geluid en kan het nu ook weer harder en/of zachter zetten. Ik weet niet hoe deze verstoring is ontstaan maar blij dat het weer werkt.

bedankt in ieder geval voor uw reactie

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dan lijkt het erop dat er mogelijk een HDMI-conflict opdoet op een van de andere HDMI-poorten.

Als het ooit nog eens voordoet geef de XH9505 eens een "Powerreset" d.m.v. de groene toets.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!