annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen internet verbinding KD-55XD7005

Farhani
Nieuw

Geen internet verbinding KD-55XD7005

Beste mensen,

 

Ik heb een splinternieuwe tv aangeschaft. Prachtige tv en beeld. Het enige probleem; vele apps (waaronder Youtube) doen het niet. Ik krijg de melding : geen internetverbinding, terwijl andere apps het juist wel doen en aangeven dat er internet is. AUB jullie hulp...wat kan ik doen om het te laten werken?

 

Groetjes

 

15 ANTWOORDEN 15
rakka27
Ontdekker

ok en hoe doe je dat precies?

 

Nog steeds de vraag de tv is aangesloten met een internet kabel en toch doen de browser en youtube het niet!??

rakka27
Ontdekker

inmiddels gelukt met de wifi kanalen en nog steeds hetzelfde probleem!

Wat een gezeur om alleen een antwoord te kunnen geven op iemand zijn post....

 

Ik had hetzelfde probleem... had alles geprobeerd maar ligt dus volgens mij gewoon aan de te of software van de tv. Ik heb een fabriek herstel gedaan en dat had wel effect tot nu toe (1 uur). Ga naar home-instellingen-opslag en herstel-opnieuw instellen

 

Ben ik nu gepromoveert tot expert? 😛

profile.country.NL.title
EricLMP
Ontdekker

Hier, met een KD-49XD8005 aangesloten op een STR-DN1070 met bedraad internet ook allemaal vage problemen met de netwerk aansluiting.

TV zit (bedraad) aangesloten op een Cisco 2960 gigabit switch (redelijk serieus apparaat) en via adb logcat zie ik veel fouten (tot de netwerk verbinding echt weg valt).

De switch geeft (via snmp) de status van het netwerk interface terug, wat wel 100 keer in een uur op- en neer kan gaan, voor de TV weer eens een stabiele netwerk verbinding heeft.

 

Tijdens zo'n periode is het menu zeer traag, input vanaf de afstandsbediening komt nauwelijks aan, de led op de TV knippert netjes bij elke knop, maar 20 keer drukken voor er 1 keer iets binnen Android gebeurt is geen uitzondering.

 

Meest frapant is, dat de (android) memory allocator altijd de volgende melding gooit:

 

libc: page record for 0x[geheugen adres] was not found (block_size=16)

 

 

Daarna meldingen over NetlinkEvents, dat de 'DEVTYPE' en 'PRODUCT' Parameters niet gevonden kunnen worden. Die laatste herhalen een aantal maal en daarna is het over en uit met de netwerk verbinding.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Vreemd al die netwerk problemen in de bovenstaande toestellen, je zou bijna gaan denken dat het probleem in Android 6 ligt. Het topic is geescaleerd, nu afwachten totdat Sony reageert.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Moendie
Ontdekker

Ik had dezelfde problemen.Regelmatig geen Youtube of Netflix en Pathe connectie.Voor de test een paar dagen bedraad aangesloten gehad en alles werkte dan goed.Mijn diagnose was een WIFI controller die af en toe weg viel.Op zolder had ik nog een universal WIFI extender van Edimax liggen, Deze met een netwerkkabeltje op de WIFI poort van de sony aangesloten ,En een draadloze verbinding via de Edimax gemaakt .Sindsdien werkt alles stabiel en goed....   .