Deel jouw ervaring!
KD-49XF8096 van Juni 2019.
Hallo, ik heb enkele problemen met mijn TV.
Allereerst, de TV's update gisteren nog nagekeken, deze zijn up-to-date.
1. Internet issues
De TV geeft aan wanneer ik in de browser wil, of op een app zoals spotify wil dat deze geen internet heeft.
Wel kan ik gewoon netflix kijken zonder onderbroken te worden, youtube kijken, en spotify van mijn mobiel naar de TV streamen. Maar de spotify app op de TV zelf werkt niet, browser werkt niet, google play store werkt niet..
Na reset dezelfde problemen.
2. Wanneer ik youtube kijk, of spotify gebruik via de app vanuit mijn mobiel dan blijft de TV na enkele minuten hangen, gaat het beeld zwart en reageert de TV pas na +-10 minuten. Netflix heeft dit probleem niet.
Al mijn apparaten:
Draadloos: mobiel, laptop, oude smart tv boven
Bedraad: Mediaserver (die dus aangeeft of mijn internet eruit heeft gelegen, wat al maanden het geval niet is)
Hebben geen last van het wegvallen van internet, dus ik neem aan dat de kans dat het aan mijn internet ligt nihil is, omdat de Sony TV als enigste er semi last van heeft.
Wellicht helpt deze ondersteuningspagina je opweg: https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-49xf8096/articles...
Dankjewel voor je reactie, ik heb de link al enkele weken geleden doorgewezen gekregen via email.
Helaas nog niets geholpen.
Staat de tijd wel goed op de XF8096?
Niet getreurd als dit helaas dan het geval is, we hebben hier in de Community een work-around voor.
suc6 ermee,
73's
Wth dat is mij nooit opgevallen. De tijd is inderdaad niet correct. Ik ga 't proberen, dankjewel. Ik laat 't weten.
Ben benieuwd naar het resultaat van de Work-around oplossing.
73's