annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen Google Assistent op mijn Sony KD65AG8 Android TV

profile.country.NL.title
lindatran
Ontdekker

Geen Google Assistent op mijn Sony KD65AG8 Android TV

Dag,

 

Ik heb vorige week de Sony KD65AG8 aangeschaft omdat mij werd verteld dat deze via google assistent bediend kon worden. (aan en uit zetten via een smart speaker en programmas opstarten etc.) De TV draait op Android 7.0. Na een halve dag geprobeerd te hebben kom ik erachter dat 7.0 Google Assistant waarschijnlijk helemaal niet ondersteund en ik het alleen bij 8.0 kan gebruiken. Helaas geeft mijn TV niet aan dat er een nieuwe update klaarligt en ook via USB updaten werkt niet: de TV herkent de USB gewoon niet... Ook de berichten over wanneer de uodate wordt uitgerold naar dit model zijn erg vaag. Kan iemand voor mij bevestigen dat dit idd de reden is waarom Google Assistent niet werkte bij mij en weet iemand wanneer de update wordt uitgerold (en hoe ik de USB aan de praat krijg?)

 

Alvast bedankt!

 

Gr Linda

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de AF8 AG8 de nieuwe update niet ziet, is waarschijnlijk de USB-stick niet in de juiste bestandsindeling geformateerd of de update staat niet als .pkg in de root van de USB-stick.

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
lindatran
Ontdekker

Het is een .pkg en de USb is ook FAT32 geformatteerd dus het zou moeten werken, maar hij herkent m gewoon niet 😞Het is overigens een AG8 niet de AF8

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eens de USB-stick te formateren in NTFS.

Ook is bij een update via USB een vereiste dat alleen de USB-stick in de USB-poorten aanwezig is.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Volgens mij werken USB sticks alleen op de TV wanneer ze geformatteerd zijn in NTFS ja. 

 

Anders zou de TV in elk geval moeten melden dat het extern geheugen ziet.