annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid via ARC

profile.country.NL.title
Danny266
Ontdekker

Geen geluid via ARC

Hallo ik krijg geen geluid uit mijn soundbar B&W Panorama 2 op de Sony KD-49XG9005.

aangesloten via HDMI op ARC HDMI poort. Bij speakers stand op audio systeem. Heeft het even gedaan, daarna niet meer, wanneer ik de speakers op TV zet springt deze na een paar minuten weer op audio systeem en dan weer geen geluid, weet iemand een oplossing?

Danny

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In Audio-uitgang de Synchronisatie Geluid Modus uitschakelen is waarschijnlijk de oplossing.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Danny266
Ontdekker

Dit werkt niet, nog steeds geen geluid.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt op een verkeerde ingang/instelling op de soundbar.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Danny266
Ontdekker

Via optische kabel lukt het, zie dat Codani hetzelfde probleem heeft met een Sony soundsysteem. Jammer is het nu dat je de volume niet meer kan bedienen met de TV aansluiting. Weet iemand alsnog hoe de soundbar op de ARC aansluiting werkend te krijgen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar ziet de XG9005 de soundbar wel maar de soundbar de XG9005 niet, de oorzaak is dan toch een instelling van de configuratie op de soundbar.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Danny266

 

Probeer eens een andere/nieuwe HDMI kabel. ARC en CEC (het besturen met dezelfde afstandsbediening) werken op basis van een HDMI techniek. Des te beter of slechter de kabel is, des te meer je dat merkt in de functionaliteit. 

 

Desnoods even een wat duurdere bestellen. Werkt dat ook niet, kun je de kabel vaak nog terugsturen.